Sökning: "case study on communication"
Visar resultat 41 - 45 av 3591 uppsatser innehållade orden case study on communication.
41. NAVIGATING WORKPLACE CONFLICT A case study of local and foreign employees at an international company in Tanzania
Master-uppsats, Institutionen för tillämpad informationsteknologiSammanfattning : In the era of global trade and professional ties across borders, understanding how individuals from diverse contexts frame and respond to workplace conflict is critically important. Researchers have found various variables with some correlation to preferred conflict management style. LÄS MER
42. A FUTURE WITHOUT THIRD-PARTY COOKIES A study of how Swedish small and medium-sized marketing agencies are affected by the loss of third-party cookies and how potential change strategies are communicated.
Master-uppsats, Institutionen för tillämpad informationsteknologiSammanfattning : For years, digital communicators have taken advantage of the phenomena of third-party cookies to help understand online user behavior in order to produce personalized advertising. The increased discussion of user integrity has led to new privacy regulations and the largest web browsers have therefore banned third-party cookies or plan to remove them in the near future. LÄS MER
43. The thinking of New Public Governance in Swedish crisis preparedness: A case study of The Swedish Civil Contingencies Agency (MSB)
Master-uppsats, Göteborgs universitet/Statsvetenskapliga institutionenSammanfattning : During 2021, a rising number of natural disasters occurred across Europe. Such events evoke passionate debates concerning guilt, accountability and regarding the division of responsibilities for crisis preparedness. LÄS MER
44. Utredning av leveransprecisionen hos Företag X : En analys av in- och utgående logistik, inköp och produktion
Magister-uppsats, Linnéuniversitetet/Institutionen för management (MAN)Sammanfattning : Background: The company has had a low outgoing delivery precision for a prolonged period. This creates problems as orders must be prioritized in order to be produced on time and partial deliveries are used to satisfy customers. The origin of the problem is unknown to the company, but there are suspicions that the problems arise in production. LÄS MER
45. En förbättrad kundresa med ett CRM-system som möjliggörare : En fallstudie om framgångsfaktorer för en förbättrad relationmellan en försäkringsförmedlare och dess privatkunder urett kundreseperspektiv
Kandidat-uppsats, Karlstads universitet/Handelshögskolan (from 2013)Sammanfattning : Att utveckla bra relationer med sina kunder är en avgörande faktor för ett företags framgång. Deinteraktioner med företaget som kunden gör kan ses som en resa där bland annat framgångsfaktorernakommunikation, transparens och intern kompetens är väsentliga för en stor kundnöjdhet. LÄS MER