Sökning: "change identification"
Visar resultat 1 - 5 av 460 uppsatser innehållade orden change identification.
1. Mellan raderna - En kvalitativ studie om varuhuschefers roll i en organisationsförändring
Kandidat-uppsats, Lunds universitet/Företagsekonomiska institutionenSammanfattning : En kvalitativ studie som syftar till att bidra med en ökad nyansering av mellanchefers roll i organisationsförändringar genom att se till hur de själva uppfattar rollen i fråga och vad den innefattar. Studien behandlar således frågeställningen: ”Hur ser varuhuschefer på sin roll i en organisationsförändring?” För att besvara denna frågeställning har en kvalitativ fallstudie gjorts på sju varuhuschefer som har positionen som mellanchefer. LÄS MER
2. Optimization of Solid-State Fermentation process for brown seaweed using LAB and characterization of the products
Master-uppsats, Lunds universitet/Bioteknik (CI); Lunds universitet/Bioteknik (master)Sammanfattning : Fermentation has played a vital role in human history, offering solutions for food preservation, culinary diversity, and the creation of diverse and flavorful foods and beverages. Its importance continues today, both in traditional practices and in modern industrial applications. LÄS MER
3. Incorporation of climate effects in marine spatial planning. Possible Climate Refugia on the Swedish West Coast Based on Two Climate Scenarios
Master-uppsats, Göteborgs universitet/Institutionen för marina vetenskaperSammanfattning : Climate change poses a significant threat to the survival and distribution of marine species and habitats. Identification and conservation of climate refugia have emerged as a strategy to safeguard vulnerable habitats and promote species resilience. LÄS MER
4. Breaking Barriers: Navigating Subsidiaries to Overcome Change Resistance in MNC’s
Master-uppsats, Göteborgs universitet/Graduate SchoolSammanfattning : The global business environment has become increasingly complex in recent years, resulting in significant challenges for businesses. The ability to handle such complexities has become essential for companies to remain competitive in the market. LÄS MER
5. ”Vad är det som är power i detta?” : En kvalitativ studie om gruppers sociala interaktion i samtal om feministiska budskap i modeföretags marknadsföring
Kandidat-uppsats, Örebro universitet/Institutionen för humaniora, utbildnings- och samhällsvetenskapSammanfattning : In society there are several structural norms that appear taken for granted and should be discussed to be recognized. Furthermore, institutions such as corporations often incorporate stereotypical gender beliefs into their structuring such as in marketing. LÄS MER