Sökning: "chocolate marketing"
Visar resultat 1 - 5 av 9 uppsatser innehållade orden chocolate marketing.
1. Multi-sensory Design
Kandidat-uppsats, Mittuniversitetet/Institutionen för designSammanfattning : Packaging design has historically relied on visual properties to engage the customers and to communicate the product. However, such an approach is non-inclusive and vulnerable to data loss. LÄS MER
2. Den som väntar på något gott väntar aldrig för länge: Hur attityden gentemot reklambilder kan påverkas av choklad
Kandidat-uppsats, Lunds universitet/Institutionen för psykologiSammanfattning : Inom marknadsföring är det en ständig kamp att framställa varumärken som det bästa där det är vanligt att locka med diverse gåvor och belöningar för att försöka få lojala kunder. Syftet med studien var att undersöka om en belöning (choklad) kunde påverka studenters attityd gentemot designen på olika reklambilder. LÄS MER
3. Adaptation/Standardization of SMEs’ Marketing Mix Elements across borders
Magister-uppsats, Sektionen för ekonomi och teknik (SET)Sammanfattning : Nowadays, the globalization phenomena makes companies of every size think beyond domestic market. However, implement an international strategy that is efficient is not a simple task for firms. Indeed, companies have to respond to market specific context while they have different characteristics. LÄS MER
4. The effects of perceived CSR on Customer Loyalty : An empirical study into consumer behavior on the Swedish Chocolate market.
Magister-uppsats, Ekonomihögskolan, ELNUSammanfattning : Authors: Hugo van den Berg, Lina Lidfors Supervisor: PhD and senior lecturer, Rana MostaghelExaminator: Assistant professor, Dr. Sarah Philipson Title: The effect of perceived CSR on customer loyalty – Anempirical study into consumer behavior on the Swedishchocolate market. LÄS MER
5. Fairtrade - A Competitive Imperative? : An Investigation to Understand the Role of Fair Trade in Company Strategy in the Chocolate Industry
Magister-uppsats, IHH, FöretagsekonomiSammanfattning : Background: The rise in ethical consumerism has become evident through an increase in sales of fair trade products in recent years. Consumers are prepared to pay a premium for fair trade chocolate, and with a steady future growth in the fair trade movement, this is an attractive market for new entrants. LÄS MER