Sökning: "christian koch"
Visar resultat 1 - 5 av 9 uppsatser innehållade orden christian koch.
1. Detecting Slag Formation with Deep Learning Methods : An experimental study of different deep learning image segmentation models
Master-uppsats, Linköpings universitet/DatorseendeSammanfattning : Image segmentation through neural networks and deep learning have, in the recent decade, become a successful tool for automated decision-making. For Luossavaara-Kiirunavaara Aktiebolag (LKAB), this means identifying the amount of slag inside a furnace through computer vision. LÄS MER
2. Utformning av användbara webbapplikationer med fokus på navigerbarhet : En explorativ fallstudie av webapplikationen iBokhyllan
Kandidat-uppsats, Linköpings universitet/Institutionen för datavetenskapSammanfattning : Det har aldrig varit lika viktigt som idag att ta hänsyn till internetanvändarens flyktiga uppmärksamhet. Konsten att bevara denna uppmärksamhet är lika komplex som den är ung, och varje dag formuleras nya verktyg för just detta ändamål. LÄS MER
3. Model Predictive Control for Six Degrees-of-Freedom Station-Keeping of an Underwater Vehicle-Manipulator System
Master-uppsats, KTH/ReglerteknikSammanfattning : Underwater robotics are a reliable and ecient mean for exploration and surveysin a submarine environment. Albeit, intervention tasks, e.g. installationand maintenance, require the expansive and hazardous deployment of professionaldivers. LÄS MER
4. Konstruktion av svingarm till EcoistVehicleTM
M1-uppsats, Högskolan i Halmstad/Akademin för ekonomi, teknik och naturvetenskapSammanfattning : Den här rapporten handlar om ett maskintekniskt konstruktionsprojekt som framtagits av Christian Wikman och Oliver Öhman. Det är ett uppdrag som givits av EcoistVehicleTM för att slutföra högskoleingenjörsexamen inom maskinteknik vid Högskolan i Halmstad. LÄS MER
5. Airline Brands on Twitter: Discovering What Consumers Value to Create a Stronger Social CRM Strategy
Magister-uppsats, Lunds universitet/Företagsekonomiska institutionenSammanfattning : Abstract Title: Airline Brands on Twitter: Discovering What Consumers Value to Create a Stronger Social CRM Strategy Date of the Seminar: June 2nd, 2015 Course: BUSN39. Degree project in global marketing Authors: Jane Macfarlane-Grieve Emily Widen Advisors: Christian Koch, PhD Keywords: Social Customer Relationship Management, Communication, Twitter, Airline, Customer Satisfaction Thesis purpose: The objective of this research paper is to gain a clear understanding of consumer attitudes and expectations whilst engaging in conversation with airline brands on the social media platform Twitter. LÄS MER