Sökning: "clicks and bricks"
Visar resultat 1 - 5 av 9 uppsatser innehållade orden clicks and bricks.
1. The Right Bricks for a World of Clicks - How the role of the physical fashion store is shifting in an increasingly digitalized market.
C-uppsats, Handelshögskolan i Stockholm/Institutionen för marknadsföring och strategiSammanfattning : Over the past decades, digitalization and e-commerce have transformed the retailing industry. Some sectors have seen it render the brick and mortar store all but obsolete; in others, it creates new opportunities for cross-channel synergies. LÄS MER
2. Clicks and Bricks in a Symbiosis : A qualitative study about the value of the physical store in a digital era
Master-uppsats, Högskolan i Borås/Akademin för textil, teknik och ekonomiSammanfattning : Background and Problem DiscussionA paradigm shift in retail is evident due to the increase of customers purchasing productsonline, where digitalization has created a concern regarding the existence of the physical storein today’s digitalized society. On the other hand, e-commerce has been seen as an opportunityfor retail stores to use as a strategy where physical and digital work together in a symbiosisfor creating unified messages and experiences for the consumers across channels. LÄS MER
3. Från "Bricks" till "Bricksand Clicks" : En studie om vilka förändringar som upplevsav företag inom detaljhandeln vid enimplementering av e-handel
Magister-uppsats, Linköpings universitet/Företagsekonomi; Linköpings universitet/Filosofiska fakultetenSammanfattning : Bakgrund: Sedan internet uppfanns 1990 har samhället digitaliserats. I modern tid innebär det att människor kan göra nästan allt med hjälp av en smartphone eller dator, bland annat handla konsumentprodukter via en e-handel. LÄS MER
4. Revanschen av den fysiska närvaron
C-uppsats, Handelshögskolan i Stockholm/Institutionen för marknadsföring och strategiSammanfattning : The retail industry is constantly changing. The last decade has been characterized by an inevitable digitalization. E-commerce grew 25 % under 2017 and accounted for 10.2 % of total retail sales the same year. LÄS MER
5. From Clicks to Bricks – The Impact on Brand Resonance
L3-uppsats, Lunds universitet/Företagsekonomiska institutionenSammanfattning : .... LÄS MER