Sökning: "co-creation dart"
Visar resultat 1 - 5 av 11 uppsatser innehållade orden co-creation dart.
1. Det var en gång ett samskapat varumärke
Kandidat-uppsats, Malmö universitet/Fakulteten för teknik och samhälle (TS)Sammanfattning : Studien behandlar hur företag i den digitala kontexten kan stärka sin varumärkesidentitet med hjälp av fenomenet co-creation of value, samt vilka utmaningar och möjligheter som finns med användandet. Syftet är att undersöka hur B2C-företag som använder digital marknadsföring kan stärka sin varumärkesidentitet, med hjälp av co-creation of value och storytelling för värdeskapande. LÄS MER
2. Värdeskapande inom idrottsevenemang : Hur arbetar arrangörer för att främja ett högt upplevt kundvärde hos sina deltagare?
Magister-uppsats, Mittuniversitetet/Avdelningen för kvalitets- och maskinteknikSammanfattning : I Sverige har vi flera stora idrottsevenemang som var för sig lockar tiotusentals deltagare varje år. Arrangörerna av dessa idrottsevenemang har i uppgift att leva upp till varje deltagares (kunds) förväntningar och tillfredsställa deras behov. LÄS MER
3. Co-Creating Value through Content Marketing; A multiple case study
Master-uppsats, Göteborgs universitet/Graduate SchoolSammanfattning : The digital revolution has significantly changed the business environments, forcing companies to adapt the processes in the entire organization in order to stay competitive. As a result, researchers have emphasized the potential of co-creating value with customers. LÄS MER
4. Sharing is caring : A case study of co-creation on Facebook
Kandidat-uppsats, Högskolan Kristianstad/Sektionen för hälsa och samhälleSammanfattning : The increasing usage of social networking sites, such as Facebook has changed the way that corporations and customer interact with each other. New ways of customer-corporation interactions evolve constantly, enabling customers to participate and co-create value with the corporations. LÄS MER
5. The Art of Interaction – Engaging with Customers in Online Co-Creation Activities
Magister-uppsats, Lunds universitet/Företagsekonomiska institutionenSammanfattning : Over decades companies co-created products together with customers. The rise of social media has created new possibilities of collaboration and changed the way how companies can interact with customers. LÄS MER