Sökning: "cognitive customer experience"

Visar resultat 1 - 5 av 28 uppsatser innehållade orden cognitive customer experience.

  1. 1. Efficiency by design : A way to meet expert users' needs

    Uppsats för yrkesexamina på avancerad nivå, Umeå universitet/Institutionen för tillämpad fysik och elektronik

    Författare :Nike Vejbrink Starbrink; [2024]
    Nyckelord :User Experience; Interaction Design; Usability; Expert Users; Efficiency;

    Sammanfattning : The administration software is a crucial component of any successful company. It is often overlooked, but it plays an essential role in ensuring the smooth operation of the business. It is the backbone of the company's operations, and it must be able to meet the evolving needs of its users. LÄS MER

  2. 2. Heat of the moment : En jämförande fältundersökning inom tjänståterställning och förkroppsligad kognition

    Magister-uppsats, Linköpings universitet/Institutionen för ekonomisk och industriell utveckling; Linköpings universitet/Filosofiska fakulteten

    Författare :Angelica Carlsson; Lovisa Hjorth; [2023]
    Nyckelord :Service recovery; service failure; justice theory; emotional responses; embodied cognition; EDA electrodermal activity ; Tjänståterställning; servicefel; rättviseteori; emotionella reaktioner; förkroppsligad kognition; EDA elektrodermal aktivitet ;

    Sammanfattning : Inom forskningsområdet tjänståterställning arbetar forskare och företag med att identifiera servicefel samt hitta effektiva sätt att lösa kunders problem. Trots detta skapar klagomålshantering problem för företag och det finns många utvecklingsmöjligheter. LÄS MER

  3. 3. Komorebi – A Biophilic Design Concept for Enhanced UX in Autonomous Cars

    Master-uppsats, Lunds universitet/Innovation

    Författare :Long Nguyen; [2023]
    Nyckelord :User Experience UX ; Nature-oriented; Biophilic Design; Concept; Autonomous Cars; Japanese Design; Technology and Engineering;

    Sammanfattning : Autonomous cars have the potential to revolutionize private transportation by allowing occupants to utilize their travel time for other activities. Considering the new opportunities for improved productivity, as well as the increasing demand for constant digital connectivity, reconnecting with nature will be crucial for alleviating cognitive stress and promoting healing and well-being. LÄS MER

  4. 4. Playing to Win: How Gamification Can Boost Customer Engagement and Turn Non-Fans into Brand Advocates

    Master-uppsats, Stockholms universitet/Marknadsföring

    Författare :Basak Öztürk; Rulan Hersono; [2023]
    Nyckelord :Customer Engagement; Gamification; Metaverse; Noncustomers; Online Brand Advocacy; Quasi-experiment;

    Sammanfattning : In today’s progressive technology development, it is imperative to engage the customer and transform them to become brand advocates. Firms need to ensure their brand’s longevity in this competitive market, at times putting noncustomers in hindsight. LÄS MER

  5. 5. Vane-engagemang inom online-handel : En studie om vane-engagemang och kognitiv kundupplevelse

    Kandidat-uppsats, Högskolan i Gävle/Företagsekonomi

    Författare :Patrik Andersson; Philip Ivarsson; [2021]
    Nyckelord :Habitual-commitment; cognitive customer experience; habits; consumer habits; online shopping; Vane-engagemang; kognitiv kundupplevelse; vanor; konsument vanor; online-handel;

    Sammanfattning : Syfte: Den här studien presenterar en ny vinkel på forskning inom engagemang och kundupplevelser. Studiens syfte är att undersöka hur konsumenters köpbeteende påverkas av vane-engagemang inom onlineshopping, samt att se hur kvalitén på den kognitiva kundupplevelsen påverkar vane-engagemanget. LÄS MER