Sökning: "collaborative feedback."

Visar resultat 11 - 15 av 80 uppsatser innehållade orden collaborative feedback..

  1. 11. Adaptive Comparative Judgement in Practice : A case study of the formative use of ACJ in a collaborative open-ended design project between Swedish upper primary schools under authentic classroom conditions

    Uppsats för yrkesexamina på avancerad nivå, KTH/Lärande

    Författare :Camilla Björn; Ida Lundin; [2023]
    Nyckelord :Digital Assessment; Adaptive Comparative Judgement; RM Compare; Feedback; Peer Assessment; Formative Assessment; Teaching Material; STEM; Digital bedömning; Adaptiv Komparativ Bedömning; RM Compare; Återkoppling; Kamratbedömning; Formativ bedömning; Undervisningsmaterial; STEM;

    Sammanfattning : Digital assessment has the potential to increase equity in the assessment by facilitating a smother collaboration between teachers. It also allows peer assessment between students from different classes or even schools, which allows the students to view a potentially larger and more varied set of examples of the same assignment. LÄS MER

  2. 12. Issues in communication during architecture design in modern software engineering : A Systematic Literature Review

    Master-uppsats, Linnéuniversitetet/Institutionen för datavetenskap och medieteknik (DM)

    Författare :Bohdan Shevchenko; [2023]
    Nyckelord :software architecture; Agile; communication; documentation; knowledge management; knowledge capture; SLR; Systematic Literature Review;

    Sammanfattning : The purpose of this research is to define which instruments with their characteristics exist to mitigate the communication issues in modern software development as well as the exact issues that emerge during software architecture design with their characteristics and validity. A Systematic Literature Review (SLR) is used as a major method of the research. LÄS MER

  3. 13. Hoppas jag hamnar i en bra grupp… : En kvalitativ undersökning om gymnasieelevers upplevelser av möjligheter och utmaningar med grupparbete

    Kandidat-uppsats, Stockholms universitet/Institutionen för pedagogik och didaktik

    Författare :Helena Bonnevie; [2022]
    Nyckelord :Group work; teamwork; group dynamics; collaborative learning; cooperative learning; Grupparbete; samarbete; gruppdynamik; kollaborativt lärande; kooperativt lärande;

    Sammanfattning : Studien belyser gymnasieelevers upplevelser och erfarenheter av grupparbete och beskriver ur ett fenomenologiskt perspektiv hur gymnasieelever ser möjligheter och utmaningar med grupparbete som undervisningsmetod samt hur deras erfarenheter av grupparbete kan bidra till lärares planering och genomförande av grupparbeten i undervisningen. Grupparbete är ett rikt beforskat område och som ofta får ett didaktiskt fokus. LÄS MER

  4. 14. Escape the Decision Arena : Designing and evaluating an immersive collaborative gaming experience in a cylindrical environment

    Master-uppsats, Linköpings universitet/Medie- och Informationsteknik; Linköpings universitet/Tekniska fakulteten

    Författare :Peder Dromberg; Ivanna Maric; [2022]
    Nyckelord :Decision arena; Unreal engine; game development; surround sound; immersion; immersive sound; LiU; thesis; master thesis; puzzle game; cylindrical display; cylindrical environment; immersive gameplay; Beslutsarenan;

    Sammanfattning : The Decision Arena in Linköping University contains a 360° cylindrical display with a complementary 360° sound system consisting of eight evenly spaced speakers along the bottom edge of the screen. This paper explores if an immersive game can be developed for such a non-typical gaming environment. LÄS MER

  5. 15. The Effectiveness of Peer-review in Google Docs for Facilitating Writing in an EFL/ESL Environment

    Uppsats för yrkesexamina på grundnivå, Malmö universitet/Fakulteten för lärande och samhälle (LS)

    Författare :Karez Matli Al-Rudainy; Lumnije Kasumi; [2022]
    Nyckelord :Individual; collaborative peer-reviewing; Google Docs; teaching strategies.;

    Sammanfattning : This study investigates the effectiveness of Google Docs (GD) as a tool when students peer-review writing tasks. It also explorers different strategies for the teacher to use to fully utilize GD for peer-reviewing. LÄS MER