Sökning: "commitment to the organization"
Visar resultat 1 - 5 av 599 uppsatser innehållade orden commitment to the organization.
1. Kontroll i Kaoset - En Fallstudie på Oatlys Kris- och Kommunikationsstrategier
Kandidat-uppsats, Lunds universitet/Företagsekonomiska institutionenSammanfattning : Research questions: How do internal and external crisis communication interact with each other and how does this play a role in crisis management in companies that apply brand activism? Purpose: The purpose of this essay is to gain a deeper understanding of how internal and external crisis communication affect each other and how the interaction between these affect the company's crisis management. Methodology: The choice of methodology that was made was based on a hermeneutic research strategy, together with a qualitative research strategy. LÄS MER
2. Påverkar medlemmarnas engagemang uppfattningen av medlemskap, förtroende och socialt kapital? : en komparativ studie mellan olika engagemangsnivåer bland medlemmar
Uppsats för yrkesexamina på avancerad nivå, SLU/Dept. of EconomicsSammanfattning : Sverige är unikt som land med sin höga andel skog av den totala ytan, 75% utgörs av jord- och skogsmark, vilket motsvarar 30,9 miljoner hektar. Det gör att skogsnäringen har en viktig roll för Sverige, både för handeln, exporten och sysselsättningen inom landet. LÄS MER
3. Framtidens arbetsplats : En djupdykning i tillit och engagemang under distansarbete
Kandidat-uppsats, Örebro universitet/Institutionen för humaniora, utbildnings- och samhällsvetenskapSammanfattning : As the extensive digitization has taken place, workplaces worldwide have undergone changes to integrate digitization into daily work life. The purpose of this qualitative study is to examine how this digitization affects organizations at an individual level. LÄS MER
4. Antifragility in Small Industry Companies: An Exploration of Resilience and Adaption
Kandidat-uppsats, Göteborgs universitet/Företagsekonomiska institutionenSammanfattning : The purpose of the study was to develop a deeper understanding of how to manage companies in order to enhance their resilience and leverage crises for their benefit. The study demonstrates four organizations’ resilience during the COVID-19 pandemic. LÄS MER
5. Hur kan Lean service management användas för att förbättra kundnöjdhet och effektivisera produktion- och uppföljningsskedet av byggprocessen?
Kandidat-uppsats, Malmö universitet/Institutionen för Urbana Studier (US)Sammanfattning : The purpose of the study is to contribute to an increased understanding of the application of Lean service management in the production and monitoring phase of the construction process within real estate companies. The research questions investigate how Lean service management can improve customer satisfaction and efficiency, what obstacles can arise during implementation, and how Lean can develop in the future. LÄS MER