Sökning: "consumer shopping behaviour"
Visar resultat 21 - 25 av 111 uppsatser innehållade orden consumer shopping behaviour.
21. "I trust the influencer, do you?" : A quantitative study on Instagram users' level of activity and experience of trust towards influencers regarding purchase intentions during covid-19.
Kandidat-uppsats, Karlstads universitet/Fakulteten för humaniora och samhällsvetenskap (from 2013)Sammanfattning : People have now lived through a pandemic for over a year, where many parts of the world have undergone big changes. Such as, restrictions, which has made us keep physical contact with other people to the bare minimum. LÄS MER
22. What conditions determine consumers' acceptance and use of omnichannel retailing in Swedish clothing industry
Master-uppsats, Jönköping University/IHH, Centre for Family Entrepreneurship and Ownership (CeFEO); Jönköping University/IHH, Centre of Logistics and Supply Chain Management (CeLS)Sammanfattning : Background In the past, consumers would go to physical stores to gather information and end their shopping there, with physical stores being one of the few sources of product information. Today, with the coming of the digital age, there are gradually more and more channels to gather information. LÄS MER
23. Covid-19 and consumer behaviour : The impact of Covid19 on Swedish fashion consumers’ behaviour during and post-pandemic.
Kandidat-uppsats, Jönköping University/Internationella HandelshögskolanSammanfattning : Intro: Understanding consumer behaviour and needs is imperative for B2C businesses, especially within the fashion retail-sector where trends and consumer preferences are constantly changing. The competitiveness of fashion firms is defined by their ability to deliver customer expectations. LÄS MER
24. Konsumentbeteenden under en världsomfattande pandemi : En kvalitativ studie som undersöker digitaliseringens roll under Covid-19 pandemin
Kandidat-uppsats, Högskolan i Borås/Akademin för textil, teknik och ekonomiSammanfattning : Syfte: Studiens relevans grundar sig i e-barometerns årsrapport gällande en påvisad ökning av svensk e-handel under år 2020. Följaktligen är syftet med denna studie att studera svenska kvinnors konsumentbeteenden inom detaljhandeln under Covid-19 pandemin med fokus på digitaliseringens roll. LÄS MER
25. Second hand: Ofräscht och billigt : En kvalitativ studie om gymnasieelevers attityder till second hand-köp inom modehandeln
Kandidat-uppsats, Högskolan i Borås/Akademin för textil, teknik och ekonomiSammanfattning : Second hand har genomgått olika faser sedan många år tillbaka och har med tiden ändrat status för konsumenten. Idag kan second han bäras med omtanke för miljön och hållbar konsumtion eller som en modetrend. Idag har det utvecklats fler second hand-verksamheter som möter den allt mer miljömedvetna konsumenten. LÄS MER