Sökning: "consumer-buying act"

Visar resultat 1 - 5 av 6 uppsatser innehållade orden consumer-buying act.

  1. 1. Andrahandsresan

    Kandidat-uppsats, Lunds universitet/Företagsekonomiska institutionen

    Författare :Sarirat Suksing; Miriam Taki; Filippa Rensfelt; [2024]
    Nyckelord :Kundresa; hållbarhet; CSR; second-hand; köpprocess och medvetet konsumtionsbeteende.; Business and Economics;

    Sammanfattning : Syfte: Syftet med denna studie är att undersöka kundresan på andrahandsmarknaden, där utbudet på hyllan i förväg är oklart för konsumenten. Var börjar den, hur går den till och vad händer efter ett köp av ett plagg - det ska denna studie undersöka. LÄS MER

  2. 2. Konsumentens Köpbeslut : En kvalitativ studie kring avgörande faktorer vid konsumtion av högengagemangsprodukter

    Kandidat-uppsats, Södertörns högskola/Institutionen för samhällsvetenskaper

    Författare :Sanna Tairi; Mahshid Nadi; [2016]
    Nyckelord :High involvement product; consumer buying decisions; factors; Högengagemangsprodukt; konsument; köpbeslut; faktorer;

    Sammanfattning : Today's society is characterized by consumption and consumers are offered endless amount of choices. This has developed thanks to society's susceptibility to consumption. Market competition is increasing constantly, which forces companies to evolve more and more in order to get a good knowledge of the consumer. LÄS MER

  3. 3. Social or environmental labelling- Consumers’ knowledge, attitudes and preferences

    Magister-uppsats, Högskolan i Borås/Institutionen Textilhögskolan

    Författare :MILLA SALMI; [2014]
    Nyckelord :labelling; social or environmental labelling; eco-labelling; sustainability; transparency; fashion consumer; visual verbal communication; consumer buying behaviour; green consumerism;

    Sammanfattning : Social or environmental labelling- Consumers’ knowledge, attitudes and preferencesEngelska nyckelord: labelling, social or environmental labelling, eco-labelling, sustainability, transparency, fashion consumer, visual/verbal communication, consumer buying behaviour, green consumerism.Sammanfattning på engelska: In the recent years the Swedish fashion retailers have increased their range of various social or environmental labels on their garments which in return has created confusion amongst the fashion consumers. LÄS MER

  4. 4. Viral Marketing : A Quantitative Study about how Viral Marketing affects the Consumers Buying Act

    Kandidat-uppsats, Sektionen för ekonomi och teknik (SET)

    Författare :Caroline Gholamzadeh; Karolina Jakobsson; [2011]
    Nyckelord :Viral marketing; word of mouth; social medias; power of viral marketing; consumer behaviour process; consumer-buying act; Viral marknadsföring; word of mouth; sociala medier; konsumentbeteende processen; konsumentköpbeteende;

    Sammanfattning : .... LÄS MER

  5. 5. SUSTAINABLE ENERGY STRATEGIES AND GREEN ELECTRICITY MARKET DEVELOPMENT : EMPIRICAL EVIDENCE FROM GERMANY

    Magister-uppsats, Blekinge Tekniska Högskola/Sektionen för management

    Författare :DORIS MBIH KNUTZEN; [2011]
    Nyckelord :Environment; Sustainable energy; Green electricity; Price; Consumer buying behavior.;

    Sammanfattning : Human misuse of environmental assets especially energy is causing environmental degradation, which hampers social and economic welfare for present as well as for future generations. A worldwide shift to sustainable energy sources is one of the required actions to solve the problem. LÄS MER