Sökning: "content marketing steps"

Visar resultat 1 - 5 av 13 uppsatser innehållade orden content marketing steps.

  1. 1. Alltid tillgängliga men dyra för biblioteken : En enkätstudie om e-mediernas ställning på folkbiblioteken

    Kandidat-uppsats, Högskolan i Borås/Akademin för bibliotek, information, pedagogik och IT

    Författare :Lina Andersson; Eveline Magnusson; [2022]
    Nyckelord :e-medier; e-böcker; ljudböcker; folkbibliotek; marknadsföring; uppfattningar; institutionell förändring;

    Sammanfattning : The purpose of this bachelor’s thesis is to investigate and map public librarians’ marketing of electronic media, and what perceptions shape this work. A questionnaire has been sent to the head libraries in all the Swedish municipalities (n=290) gaining a response rate of 74,5%. LÄS MER

  2. 2. Sustainability Propaganda – The Oatly case : A qualitative content analysis of Oatly's external communication.

    Kandidat-uppsats, Linnéuniversitetet/Institutionen för medier och journalistik (MJ)

    Författare :Maja Lundgren; [2022]
    Nyckelord :Propaganda; brand activism; persuasion; rhetoric; strategic communication; Oatly; Propaganda; varumärkesaktivism; övertalning; retorik; strategisk kommunikation; Oatly;

    Sammanfattning : The brands' commitment to sustainability is being developed into an established market strategy, which means that the concept of brand activism is becoming increasingly common. Due to this development, the external communication that these brands drive also tends to adopt a more convincing and coercive approach in order to influence the consumers. LÄS MER

  3. 3. Storytelling i kommunikationsfilm : ett outnyttjat verktyg bland svenska destinationsutvecklare?

    Kandidat-uppsats, Högskolan i Borås/Akademin för textil, teknik och ekonomi

    Författare :Daniel Hansfeldt; Rasmus Klasson; Juliette Maussier; [2022]
    Nyckelord :Storytelling; Destination Marketing Organizations; DMO; Communication films; The Hero’s Journey; Marketing; Destination developmen; Storytelling; Destinationsorganisationer; DMO; kommunikationsfilm; The Hero’s Journey; Marknadsföring; Destinationsutveckling;

    Sammanfattning : Storytelling kan ses som ett effektivt marknadsföringsverktyg inom destinationsutveckling. Storytelling, särskilt presenterat i filmformat, har aktualiserats de senaste åren och förekommer som en högt rankad trend och strategi på DestinationsNEXT Future 2021 study, den mest omfattande rapporten i världen inom destinations- och turismbranschen. LÄS MER

  4. 4. The micro consulting business in Sweden : A multiple-case study of content marketing methods used to attract potential customers

    Kandidat-uppsats, Jönköping University/Internationella Handelshögskolan

    Författare :Jesper Björling; Elias Lindahl; Jonathan Persson; [2022]
    Nyckelord :Micro consulting enterprises; Content marketing; Acquiring customers; Customer identification; MCE’s Content Marketing Model;

    Sammanfattning : Background:  In recent years, Sweden’s micro consulting enterprise (MCE) industry has grown significantly. Even during the COVID-19 pandemic, the MCE business in Sweden continued to grow in a positive direction, while bigger consulting firms were heavily impacted, with around 48% of firms seeing negative growth. LÄS MER

  5. 5. Biblioterapi : En kvalitativ studie om tillämpad biblioterapi utanför Sverige

    Kandidat-uppsats,

    Författare :Anna Rodell Dahlberg; [2021]
    Nyckelord :folkbibliotek; biblioterapi; läsfrämjande; skönlitteratur; utvecklingsbiblioterapi; läsbiblioterapi; interaktiv biblioterapi; klinisk biblioterapi;

    Sammanfattning : Bibliotherapy is a therapeutic method with book reading and dialogues about literature as its primary focus. It is a method that can be used for reading promotion purposes. Bibliotherapy is relatively unexplored in Sweden. The purpose of this thesis is to investigate how bibliotherapy is applied outside Sweden. LÄS MER