Sökning: "corrective feedback"
Visar resultat 16 - 20 av 49 uppsatser innehållade orden corrective feedback.
16. The effectiveness of oral corrective feedback in experimental and quasi-experimental studies : A systematic literature review
Uppsats för yrkesexamina på avancerad nivå, Linnéuniversitetet/Institutionen för språk (SPR)Sammanfattning : By exploring previous research, this systematic literature review aims to shed light on the effectiveness of oral corrective feedback practices by teachers to students on oral proficiency with the focus on recasts and prompts. This systematic literature review also intends to shed light on the effectiveness of recasts and prompts compared with each other. LÄS MER
17. Feedback på din hemmaträning : En analys av designförslag för ett korrigerande verktyg via projektion
Kandidat-uppsats, Högskolan Kristianstad/Fakulteten för ekonomiSammanfattning : I denna uppsats jämförs designförslag för visuell korrigerande feedback via projektor i hemmatränings miljö för att se vilken design och vilka design kombinationer som skulle vara användbart och tydligast att förstå för en användare. I och med covid 19 har det lett till att det är mer aktuellt att träna hemifrån istället för på gym för att minska smittrisken. LÄS MER
18. Teachers’ Attitudes Towards Teaching English Pronunciation
M1-uppsats, Jönköping University/Högskolan för lärande och kommunikationSammanfattning : This paper examines three English teachers’ attitudes towards teaching pronunciation. The teachers involved are teachers at upper-secondary level in Sweden. The study is based on a qualitative method, since the research involves collecting data to understand opinions and experiences. LÄS MER
19. The Effectiveness of Different Types of Corrective Feedback for Grammar Acquisition: a Swedish Perspective
Uppsats för yrkesexamina på grundnivå, Malmö universitet/Institutionen för kultur, språk och medier (KSM)Sammanfattning : Both grammar and corrective feedback (CF) are important for second language acquisition, though they are not mentioned explicitly in the Swedish upper secondary school curriculum. Moreover, it is not clear which type of CF is most effective in grammar acquisition. LÄS MER
20. Teachers ́ perceptions and enactment of the communicative classroom : A qualitative study of four teachers ́ attitudes towards communicative language teaching at upper secondary schools in Sweden
Uppsats för yrkesexamina på avancerad nivå, Linnéuniversitetet/Institutionen för språk (SPR)Sammanfattning : The Swedish syllabus for English promotes a communicative approach to language teaching, but does not offer concrete guidelines regarding how a communicative classroom should be enacted. This leaves a great deal of interpretation up to each individual teacher. LÄS MER