Sökning: "creative concept in advertising thesis"

Visar resultat 1 - 5 av 6 uppsatser innehållade orden creative concept in advertising thesis.

  1. 1. Pop-up-bibliotek : På gränsen mellan uppsökande verksamhet och PR

    Master-uppsats, Uppsala universitet/Institutionen för ABM

    Författare :Camilla Käck; [2016]
    Nyckelord :Public services Libraries ; Reading promotion; Marketing; Word-of-mouth-advertising; Children; Cooperation; Folkbibliotek; läsfrämjande verksamhet; marknadsföring; mun-till-mun-marknadsföring; barn; samverkan;

    Sammanfattning : This master’s thesis in Library and Information Science examines the phenomenon ”pop up library” and how public libraries are working with projects within this area. The method to collecting data is qualitative interviews with represents from five libraries in Sweden. LÄS MER

  2. 2. CONQUERING A NEW CUSTOMER SEGMENT : INNOVATIVE MEDIA CONCEPT FOR THE PRE-LAUNCH COMMUNICATION OF THE NEW BMW 2 SERIES ACTIVE TOURER

    Master-uppsats, KTH/Skolan för datavetenskap och kommunikation (CSC)

    Författare :Gerald Heidemann; [2014]
    Nyckelord :;

    Sammanfattning : The BMW 2 Series Active Tourer is a brand new car concept for the company and will be launched in Sweden at the end of September 2014. It will compete in the compact MPV (Multi Purpose Vehicles) segment with established competitors like the Mercedes Benz BClass. LÄS MER

  3. 3. Creativity in the digital world of Advertising. : A study within the Swedish advertising agencies.

    Magister-uppsats, Ekonomihögskolan, ELNU

    Författare :Jasenko Arsenovic; Kristian Gjurovski; [2012]
    Nyckelord :Creativity; Internet; trust; quality; teams; advertising;

    Sammanfattning : AbstractMaster thesis in marketing at the Linnaeus University School of Businessand Economics in Växjö, spring 2012. Authors: Kristian Gjurovski & Jasenko Arsenovic Examinator & Tutor: Mosad Zineldin Title: Creativity in the digital world of Advertising - A study within the Swedishadvertising agencies. LÄS MER

  4. 4. Challenges facing the profession of advertising in the digital age : An empirical study of Swedish advertising professionals

    Magister-uppsats, Institutionen för kultur och kommunikation

    Författare :Aiko Takemura; [2012]
    Nyckelord :Sweden; advertising; advertising agency; advertising industry; Internet; social media; mobile; media logic; project ecology; digitalization; qualitative interview;

    Sammanfattning : This thesis investigates how Swedish advertising professionals experience their work in the digital age. Findings from semi-structured qualitative interviews conducted with 15 people are organized using the concept of “media logic” re-interpreted by Mark Deuze, which covers four aspects of media work: institution, technology, organization and culture. LÄS MER

  5. 5. Makt, beslut och kreativa processer : om byråverksamheten och kunden

    Magister-uppsats, Ekonomihögskolan, ELNU

    Författare :Jenny Axelsson; Nicklas Remmegård; [2012]
    Nyckelord :Agency activities; creativity; power; decisions making; process; creative capital; Byråverksamhet; kreativitet; makt; beslutsfattande; process; kreativt kapital;

    Sammanfattning : Syfte: Att nå förståelse för relationen mellan en byrå och en kund genom att analysera föreställningen om marknadsföring och reklam som något kreativt, samt beslutsfattande och makt i den kreativa processen. Frågeställningar: Vilken roll spelar föreställningen om marknadsföring och reklam som något kreativt i relationen mellan marknadsavdelning och reklambyrå, framförallt gällande beslut fattade i kreativa processer? Vari ligger makten över de kreativa besluten, och hur gestaltas den? Metod: Kvalitativ, tolkande metod baserad på intervjuer och autoetnografi Slutsats: Vi har funnit att föreställningen om reklambyråer som kreativa spelar stor roll i relation till kunden. LÄS MER