Sökning: "crm for banking"
Visar resultat 1 - 5 av 14 uppsatser innehållade orden crm for banking.
1. Överlapp mellan arbetssystem vid automatisering av CRM-processer : En fallstudie om hur relationen mellan två IT-beroende arbetssystem, CRM-avdelningen och privatrådgivning, påverkas av automatiseringen på en bank
Kandidat-uppsats, Södertörns högskola/Institutionen för naturvetenskap, miljö och teknikSammanfattning : For banks, Customer Relationship Management (CRM) is an opportunity to create long-term relationships with customers with the intention of offering value for both the customer and the bank. In order to offer the best possible service to each individual customer and meet their expectations, bank staff need to choose the right approach based on the information provided by CRM tools. LÄS MER
2. Digitalization in The Banking Industry : Adapting to The Crisis
Kandidat-uppsats, Umeå universitet/FöretagsekonomiSammanfattning : Research problemThe world is currently undergoing one of the most substantial crises of the past century, causing disruption both socially and economically. The effect on the Swedish inhabitants has been impactful, especially for elders, who are crippled in the ability to complete necessary tasks including private banking. LÄS MER
3. Agent banking as a relationship marketing tool by banks in Bangladesh
Master-uppsats, Linnéuniversitetet/Institutionen för marknadsföring (MF)Sammanfattning : With growing number of adult people not owning a bank account,efforts are being made to bring banking services to the unbanked populations.Relationships marketing plays a crucial role in establishing and sustaining beneficial relationship in the banking industry. LÄS MER
4. E-loyalty in digital platforms : How do the employees in banks experience their work with customer e-loyalty, individually and in relation to each other?
Master-uppsats, Uppsala universitet/Företagsekonomiska institutionenSammanfattning : This thesis aims to study how the top management and employees in banks experience their work with customer e-loyalty in digital settings, both individually and in relation to each other. Today's bank customers desire freedom in where they conduct their business and do at the same time require a deeper personal relationship with their bank advisors. LÄS MER
5. Bankvärldens framtid : En studie kring hur banker utnyttjar den teknologiska utvecklingen och digitaliseringen av tjänster, samt dess påverkan på kundrelationer, förtroende och lojalitet
Kandidat-uppsats, Mälardalens högskola/Akademin för ekonomi, samhälle och teknikSammanfattning : Titel: Bankvärldens framtid: En studie kring hur banker utnyttjar den teknologiska utvecklingen och digitaliseringen av tjänster samt dess påverkan på kundrelationer, förtroende och lojalitet Nivå: Kandidatuppsats i företagsekonomi Akademi: Akademin för Ekonomi, Samhälle och Teknik, Mälardalens Högskola Författare: Sebastian Grip, Gustav Hellström och Tobias Skyttevall (92/04/22), (94/02/28), (95/05/21) Handledare: Hadjikhani, Annoch Datum: 05–06–17 Bakgrund: Att skapa en lojal kund genom att ligga i framkant och hela tiden erbjuda det senaste på marknaden vad det gäller digitala tjänster är viktigt för bankernas överlevnad. Ett krig pågår mellan de traditionella bankerna och uppstickare, enligt Thulin (2016). LÄS MER