Sökning: "crm ica"
Visar resultat 1 - 5 av 16 uppsatser innehållade orden crm ica.
1. Ett starkt varumärke – ökad tolerans
Kandidat-uppsats, Lunds universitet/Företagsekonomiska institutionenSammanfattning : Examensarbetets titel: Ett starkt varumärke – Ökad tolerans? – En kvalitativ studie om individanpassad marknadsföring från ICA och Nelly.com ur ett konsumentperspektiv. Seminariedatum: 2018-06-01 Kurs: FEKH29, Business Administration: Bachelor Degree Project in Marketing Undergraduate Level, 15 poäng. LÄS MER
2. Knowing Your Customer - The Versatility of CRM in Modern Banking : A case study of niche banks in Sweden
Kandidat-uppsats, Högskolan i Jönköping/Internationella HandelshögskolanSammanfattning : Niche banks emerged from deregulation of the financial market and from the increasing distrust of the established banking oligopoly in Sweden. From its establishment, niche banks narrowed their scope and targeted certain profitable segments of the banking market. LÄS MER
3. Styr normer ICA-butiker
Kandidat-uppsats, Lunds universitet/Företagsekonomiska institutionenSammanfattning : Titel: Styr normer ICA-butiker? Kurs: FEKH69 Examensarbete i redovisning, 15 hp Författare: Maja Binkowsky, Liridona Gashi, och Louise Persson Handledare: Peter W. Jönsson Nyckelord: Styrning, ICA, normer, normativt tryck, decentralisering Syfte: Syftet med studien är att jämföra och analysera styrningen inom ICA-butiker och huruvida det finns ett normativt tryck inom ICA hur butikerna ska styras. LÄS MER
4. SCRM genom Facebook
Magister-uppsats, Högskolan i Borås/Institutionen Handels- och IT-högskolanSammanfattning : Idag är det nödvändigt för alla företag att fokusera på att skapa långvariga kundrelationer.Customer relationship management (CRM) gör det möjligt för företag att spåra kundersinteraktioner med företag. LÄS MER
5. Val av livsmedelsbutik : En studie om faktorer som påverkar valet av livsmedelsbutik hos studenter
Uppsats för yrkesexamina på avancerad nivå, Umeå universitet/FöretagsekonomiSammanfattning : Livsmedelsindustrin är en av de största industrierna i Sverige och konsumtionen av livsmedel har under en längre tid kontinuerligt ökat. Under en tioårsperiod från 2002- 2012 har konsumtionsvolymen av varor och tjänster ökat med 25 % där livsmedel utgör den tredje största konsumtionsutgiften inom hushållen. LÄS MER