Sökning: "cronbach content"

Visar resultat 1 - 5 av 10 uppsatser innehållade orden cronbach content.

  1. 1. Understanding the Relationship between Individuals’ Emotional Response and Environmental Protection Intentions : A Quantitative Research in the Context of Public Service Advertisements

    Kandidat-uppsats, Linnéuniversitetet/Institutionen för marknadsföring och turismvetenskap (MTS)

    Författare :Ziyi Zhang; Yaxin Xue; [2023]
    Nyckelord :Emotions; Positive emotional response; Negative emotional response; Intention; Public service advertisement PSA ; Message framing; Environment Protection;

    Sammanfattning : Background: The protection of the environment requires everyone in this world to act together. If more individuals have the intention to protect the environment, then more individuals and a higher probability of taking action to protect the environment. LÄS MER

  2. 2. Användargenererat innehåll på TikTok och dess påverkan: En kvantitativ undersökning av generation Z's köpintention och köpbeslut

    Kandidat-uppsats, Mälardalens universitet/Akademin för ekonomi, samhälle och teknik

    Författare :Alva Landberg; Emma Inge; Felicia Schönning; [2023]
    Nyckelord :Attitudes; Electronic Word of Mouth eWOM ; Generation Z; Purchase decision; Purchase intention; TikTok; User Generated Content UGC ; Användargenererat innehåll; Attityder; Elektronisk Word of Mouth eWOM ; Generation Z; Köpbeslut; Köpintention; TikTok;

    Sammanfattning : Datum: 2023-05-30 Nivå: Kandidatuppsats i Företagsekonomi, 15 hp  Institution: Akademin för Ekonomi, Samhälle och Teknik, Mälardalens Universitet  Författare: Alva Landberg (96/07/03), Emma Inge (98/02/15), Felicia Schönning (98/11/02)                                                                                 Titel: Användargenererat innehåll på TikTok och dess påverkan; En kvantitativ undersökning av generation Z's köpintention och köpbeslut Handledare: Pejvak Oghazi Nyckelord: Användargenererat innehåll, Attityder, Elektronisk Word of Mouth (eWOM), Generation Z, Köpbeslut, Köpintention, TikTok Forskningsfrågor: (1) Hur påverkar användandet av TikTok generation Z’s köpbeslut? (2) Har användargenererat innehåll på TikTok något samband med generation Z’s köpintention? (3) Hur påverkas generation Z’s köpbeslut av användargenererat innehåll på TikTok? (4) Hur påverkar användandet av TikTok generation Z’s attitydkomponenter; kognitiv, affektiv och beteende? (5) Vilka skillnader finns mellan generation Z och millennials vid användandet av TikTok?   Syfte: Syftet med denna studie är att undersöka ifall användargenererat innehåll på sociala medieplattformen TikTok påverkar generation Z's köpintention och köpbeslut. Metod: Studien är baserad på en kvantitativ forskningsansats där primärdata samlats in i form av en digital enkätundersökning. LÄS MER

  3. 3. Travel intentions and risk perception in times of Covid-19 : A study on the Millennial generation of Cologne, Germany

    Magister-uppsats, Högskolan Dalarna/Institutionen för kultur och samhälle

    Författare :Natalina Lapteva; [2021]
    Nyckelord :Cologne; Millennials; Covid-19; travel intentions; risk perception;

    Sammanfattning : The purpose of this thesis is to analyse the intentions to travel among the Millennials of Colognewhile considering their travel risk perception because of the corona pandemic. The target groupand population are the Millennials of Cologne, as they appeal as most suitable due to theirtechnological advancement, full age, and specific characteristics. LÄS MER

  4. 4. Streaming Services and Media Consumption

    Kandidat-uppsats, Umeå universitet/Företagsekonomi

    Författare :Seyedsiavash Hosseini; Victor Karmestål; [2021]
    Nyckelord :Consumer behavior; Technology Acceptance Model; Uses and Gratification Theory; Netflix; streaming; television;

    Sammanfattning : With the rapid pace of technological development, the way we consume media has changed drastically. Not too long ago, the very idea of never watching TV in the sense of broadcasted TV channels was absurd. Nowadays more and more people spend most if not all their media consumption time on streaming services like Netflix and Viaplay. LÄS MER

  5. 5. It's All About Money : Consumer Engagement With Brands on Social Media

    Kandidat-uppsats, Linnéuniversitetet/Institutionen för marknadsföring (MF)

    Författare :Gustaf Johansson; Isak Gunnarsson; [2016]
    Nyckelord :Consumer engagement; engagement factors; social media; social factor; monetary factor; hedonic factor; practical factor; trust factor;

    Sammanfattning : Background Social media platforms equip brands with an opportunity to increase awareness and extend the relationship with their current and possible future consumers by providing the possibility for social interaction, monetary rewards, entertaining content, practical information and cultivating trust. Brands transition to the social medias has thus made consumers co-creators of brands offerings, as they are allowed to interact and engage with brands and its content at any time. LÄS MER