Sökning: "cross-channel integration"

Hittade 5 uppsatser innehållade orden cross-channel integration.

  1. 1. Nya försäljningskanalers framväxt inom klädhandeln : En utforskande studie inom klädhandeln

    Kandidat-uppsats, Jönköping University/JTH, Logistik och verksamhetsledning

    Författare :Axel Ekros; Gustaf Utbult; [2020]
    Nyckelord :Buying behaviour; fashion retail; retail; trends; Köpbeteende; klädhandel; detaljhandel; trender;

    Sammanfattning : Syfte – Studiens syfte är “Studera dagens köpkanaler för att möta nya trender inom detaljhandeln.”. För att besvara denna studies syfte har tre frågeställningar formulerats:  1.       Hur är dagens köpbeteende idag? 2. LÄS MER

  2. 2. Evaluation and Improvement of an Industrial Retailer’s Level of Marketing Channel Integration : A Cross-Border Case Study from the Maintenance, Repair and Operations Sector Taking the Perspective of the Physical Store

    Master-uppsats, Högskolan i Halmstad/Akademin för ekonomi, teknik och naturvetenskap

    Författare :Saskia Wichmann; Jan-Willem Nieuwenhuis; [2018]
    Nyckelord :industrial retail; industrial marketing; marketing channel integration; multi-channel; cross-channel; omni-channel.;

    Sammanfattning : This thesis aims to answer the research question of how an industrial retailer’s level of channel integration can be evaluated and improved. A conceptual model is developed and applied in a case study context of the shop channel of a large international industrial distributor of maintenance, repair and operations goods. LÄS MER

  3. 3. Cross-Channel Integration Towards Omnichannel Retailing: A Dynamic Capabilities Approach : A case study on IKEA

    Kandidat-uppsats, Högskolan i Jönköping/IHH, Företagsekonomi

    Författare :Filip Höcker; Carl-Oscar Sturén; Jacob Troedsson; [2018]
    Nyckelord :Cross-channel integration; Omnichannel; Dynamic capabilities; Electronic commerce; Capability Development; Customer Touchpoint;

    Sammanfattning : The rapidly changing consumer behaviour and the increasing demand of convenience has put pressure on corporations to utilise their various capabilities more dynamically. As a result, operating through channels that are not synergised is no longer as effective as it used to be, and businesses are struggling with combining their existing channels with the market development. LÄS MER

  4. 4. Architectural analysis of Retail Omni-channel and integration of Cash IT Point-Of-Sale software with E-commerce platform

    Master-uppsats, Karlstads universitet/Fakulteten för hälsa, natur- och teknikvetenskap (from 2013)

    Författare :Thodsapon-Pete Kaewprathum; [2018]
    Nyckelord :Omni-channel; Point-Of-Sale; E-commerce; Integration;

    Sammanfattning : Omni-channel has become a major player in retail marketing today. It is steadily gaining popularity among retailers because of its capability of providing consistent and seamless customer shopping experience. Omni-channel allows sales to take place via the variety of channels as it implements cross-channel business model. LÄS MER

  5. 5. Hallå, är någon där? : En studie om informationsnyttjande mellan handelskanaler

    Magister-uppsats, Södertörns högskola/Institutionen för samhällsvetenskaper

    Författare :Robert Hurtig; Elisabeth Forsberg; [2014]
    Nyckelord :multichannel retailing; e-tailing; e-commerce; electronic commerce; traditional retailing; cross-channel integration; cross-channel synergies; motivation factors; product type; multikanalhandel; e-handel; elektronisk handel; traditionell handel; informationsnyttjande mellan handelskanaler; integration av handelskanaler; synergieffekter; motivationsfaktorer; produkttyp;

    Sammanfattning : Syftet med denna studie har varit att undersöka hur företag samlar in och utnyttjar kundinformation mellan försäljningskanalerna. Men även att utreda motiven bakom att bli en multikanalåterförsäljare samt produkttypens roll i beslutet. LÄS MER