Sökning: "cross-channel user experience"
Visar resultat 1 - 5 av 6 uppsatser innehållade orden cross-channel user experience.
1. En studie av användarupplevelse (UX) i ett cross-channel sammanhang : Användarnas upplevelse av boklån på högskolebiblioteket i Borås
Kandidat-uppsats,Sammanfattning : The bachelor thesis aims to explore whether students perceive the usage of self-service technology (SST) as positive, neutral or negative, which occurs before, under and after a visit at the library of University of Borås. In this paper, a qualitative user diary was used as a method to gather empirical data. LÄS MER
2. Usability and Trust in E-health applications
Uppsats för yrkesexamina på avancerad nivå, Malmö universitet/Fakulteten för teknik och samhälle (TS)Sammanfattning : Tekniken är en stor del av dagens samhälle. Allt fler tjänster och saker blir digitaliserade, nu även sjukvården. Denna avhandling kommer att introducera dig till e-hälsa och hur digitaliseringen av sjukvården påverkar relationen mellan doktor och patient samt vilka förtroendeproblem som kan uppstå. LÄS MER
3. Usability and Trust in E-health applications
Uppsats för yrkesexamina på grundnivå, Malmö universitet/Fakulteten för teknik och samhälle (TS)Sammanfattning : Tekniken är en stor del av dagens samhälle. Allt fler tjänster och saker blir digitaliserade, nu även sjukvården. Denna avhandling kommer att introducera dig till e-hälsa och hur digitaliseringen av sjukvården påverkar relationen mellan doktor och patient samt vilka förtroendeproblem som kan uppstå. LÄS MER
4. Mapping cross-channel ecosystems : A case study based on a company in the field of UX.
Master-uppsats, Högskolan i Jönköping/Internationella HandelshögskolanSammanfattning : Every product or service is part of an ecosystem. The analysis of ecosystems enables organizations to understand the use and potential of a product or service. The information that flows through ecosystems is not always tangible. However, it can be categorized and accessed through different gateways. LÄS MER
5. "I'm center stage!" : A study of service offerings from a consumer's point of view
Master-uppsats, Högskolan i Jönköping/IHH, InformatikSammanfattning : The purpose of this study is to learn more about the consumers' interaction with companies over different channels. It is conducted from a consumer's point of view, but the insights gained through this study will help companies to design and build better services. LÄS MER