Sökning: "cross-shopping"

Hittade 3 uppsatser innehållade ordet cross-shopping.

  1. 1. The Impact of Store Image Attributes on Store Satisfaction and Store Loyalty : of Hard Discounter Grocery Retailers

    Uppsats för yrkesexamina på avancerad nivå, Luleå tekniska universitet/Institutionen för ekonomi, teknik, konst och samhälle

    Författare :Bahdi Joelle; [2023]
    Nyckelord :Store Attributes; Store Image; Store Satisfaction; Store Loyalty; Hard Discounter;

    Sammanfattning : Maintaining and increasing customer loyalty has become a crucial strategic objective for businesses due to cross-shopping and intensified competition across many industries. In the realm of grocery retailing, the necessity for retailers to invest resources towards fostering customer loyalty has reached unprecedented levels, primarily due to the proliferation of shopping formats accessible to customers. LÄS MER

  2. 2. Cost effective and sustainable grocery shopping

    Kandidat-uppsats, Malmö universitet/Fakulteten för teknik och samhälle (TS)

    Författare :Oscar Andersson; Erik Lundow; [2020]
    Nyckelord :Groceries; Shopping; Discounts; Savings; Digitalisation; Cross-shopping; Sustainability;

    Sammanfattning : The aim of the study is to see if a digital tool can combine the benefits of shopping online, with the perks of purchasing groceries in a physical store. Previous research in the area has found that grocery shopping online isn’t growing at the same pace as normal retail shopping online. LÄS MER

  3. 3. En studie kring cross-shopping, lojalitet och värdeskapande : Examensarbete

    L3-uppsats, Linnéuniversitetet/Institutionen för marknadsföring (MF)

    Författare :Julia Kaspersson; Isabella Olsson; [2016]
    Nyckelord :Lojalitet; cross-shopping; värdeskapande;

    Sammanfattning : Vi har gjort en kvalitativ uppsats för att undersöka vilka drivkrafter och värden som påverkar konsumenters beteende avseende cross-shopping inom livsmedelshandeln. Vår avsikt var att få insikt i hur företag kan möta konsumenters preferenser för att påverka deras lojalitet. LÄS MER