Sökning: "cross-tab analysis"

Hittade 2 uppsatser innehållade orden cross-tab analysis.

  1. 1. Technical performance on ATP top level, future level and Swedish youth national level male tennis tournaments : Notational analysis of point characteristics in three different tournaments on three different performance levels

    Master-uppsats, Gymnastik- och idrottshögskolan, GIH/Institutionen för idrotts- och hälsovetenskap

    Författare :Frej Hallgren; [2016]
    Nyckelord :Tennis; performance analysis; technical; demands; notational.;

    Sammanfattning : Aim and research questions To investigate technical performance in three different tennis competitions (ATP Masters AM, Falu Future, FF & Swedish youth national championships, YNC) by collecting data of point characteristics. Are there any differences or similarities between the competitions analyzed concerning type of shots or shot combinations used, from which hitting zone on the tennis court the shots or shot combinations are hit and the placement of the different shots when scoring points? Are there any differences or similarities between the competitions analyzed concerning number of valid shots over the net in a rally? Are there any differences or similarities between the competitions analyzed concerning number of errors (forced and unforced) and winning shots committed in matches?  Method The sample consisted of a total of 24 matches with 40 different players from three different tournaments which were analyzed using notational analysis software (Dartfish, version 8, Switzerland). LÄS MER

  2. 2. Lojalitet - myt eller verklighet? : En kvantitativ studie om lojalitet på apoteksmarknaden

    Kandidat-uppsats, Mälardalens högskola/Akademin för ekonomi, samhälle och teknik

    Författare :Ken Lönnström; Julia Jansson-Lindberg; Tobias Uhrus; [2013]
    Nyckelord :loyalty; the pharmacy market; pharmacy; Dick and Basu’s framework; quantitative survey; consumer loyalty; customer loyalty; cross-tab analysis; lojalitet; apoteksmarknaden; apotek; Dick och Basus modell; kvantitativ studie; konsumentlojalitet; kundlojalitet; korstabellsanalys;

    Sammanfattning : Syftet med uppsatsen är att undersöka hur lojala konsumenterna på apoteksmarknaden i Katrineholm är. Eventuella samband mellan kön och lojalitetstyp samt åldersgrupp och lojalitetstyp undersöktes även. För att uppnå syftet genomfördes en kvantitativ undersökning med hjälp av enkäter, där 240 svar samlades in. LÄS MER