Sökning: "customer analyzes"
Visar resultat 1 - 5 av 121 uppsatser innehållade orden customer analyzes.
1. Vägen till lojalitet : En kvantitativ studie om lojalitet på den svenska bilmarknaden
Uppsats för yrkesexamina på avancerad nivå,Sammanfattning : Background and purpose: In a highly competitive market such as the Swedish car market, it is of great importance for companies to gain a loyal customer base. Loyal customers have proven to entail several benefits. LÄS MER
2. E-handlarens digitala egenskaper och dess inverkan på konsumentens subjektiva uppfattning : En kvantitativ studie om förtroende och misstro
Kandidat-uppsats, Uppsala universitet/Företagsekonomiska institutionenSammanfattning : The study examines how online retailers' digital characteristics affect consumers' perception of the online retailer and how the perception affects trust and distrust of the online retailer. The result aims to help online retailers gain an understanding of which characteristics are most salient and strategically important to generate trust among consumers. LÄS MER
3. Operationalizing a Market in Transit: How Multiple Accounting Calculations Mediate Multiple Rationales of the Market
D-uppsats, Handelshögskolan i Stockholm/Institutionen för redovisning och finansieringSammanfattning : This thesis aims to understand how accounting calculations are used to operationalize the market in an intra-organizational value chain. Building on a case study, TransportCo is followed in its efforts to go from a stable market towards meeting a new uncertain market. LÄS MER
4. Eftermarknad för komplexa produkter : En studie hos Weda AB
Master-uppsats, KTH/Skolan för industriell teknik och management (ITM)Sammanfattning : I takt med att konkurrensen globalt ökar för tillverkande företag, minskar marginalen på försäljning av produkter. Behovet av nya intäktskällor och att hitta nya vägar att tjäna pengar på leder till att många tillverkande företag satsar på eftermarknaden. LÄS MER
5. Contextualizing Customer Feedback: A Research-through-Design Approach - Alternative Approaches and Dialogical Engagement in Survey Design
Master-uppsats, Uppsala universitet/Människa-datorinteraktionSammanfattning : Providing context behind customer feedback remains a challenge for company’s who rely on approaching Customer Experience (CX) through standardized Customer Satisfaction (CS) metrics like Net Promoter Score (NPS), Customer Satisfaction Score (CSAT), and Customer Effort Score (CES). Practical guidelines for monitoring CS throughout the customer journey are limited, creating a gap in academic research. LÄS MER