Sökning: "customer contact employee"

Visar resultat 1 - 5 av 16 uppsatser innehållade orden customer contact employee.

  1. 1. Onboarding på distans - En kvalitativ studie om nyanställdas arbetstillfredsställelse av onboarding på distans

    Kandidat-uppsats, Göteborgs universitet / / Institutionen för sociologi och arbetsvetenskap

    Författare :Evelina Wennerlöv; Laura Paravinja; [2022-07-04]
    Nyckelord :Job satisfaction; Onboarding; Remote work;

    Sammanfattning : The study aims to investigate onboarding when taking place remotely from the perspective of new employees and relate their experiences to job satisfaction. A qualitative method was applied with semi-structured interviews for data collection with eight employees in different industries. LÄS MER

  2. 2. Fastighetsmäklares användning av sociala medier som arbetsverktyg : - med fokus på personligt varumärkesbyggande

    Kandidat-uppsats, Karlstads universitet/Handelshögskolan (from 2013)

    Författare :Emma Törebrand; Jonna Gustafsson; [2019]
    Nyckelord :;

    Sammanfattning : The use of Social Media has increased rapidly and in present it’s been used bymore than the majority of all Swedes. Companies should be present wherecustomers exist, that’s why companies need to engage in marketing their brand through social media. This can be done using a digital strategy. LÄS MER

  3. 3. Customers’ perceptions of self-service quality : a qualitative case study in the Swedish banking sector

    Master-uppsats, SLU/Dept. of Forest Economics

    Författare :Simon Winter; [2019]
    Nyckelord :attributes; dimensions; forest and agricultural customers; self-service technology SST; SSTQUAL-scale; attribut; dimensioner; självbetjäningsteknik; skogs- och lantrbrukskunder; SSTQUAL-skala;

    Sammanfattning : Self-service technology, SST, enables the customer to interact with a service without contact with an employee. This technology has several benefits for both customers and businesses and is a powerful tool to achieve long term success. So the quality of an SST becomes crucial for businesses in order to achieve long term success. LÄS MER

  4. 4. Holding on to the positive aspects of being small: A multiple case study exploring product innovation processes in knowledge-intensive companies by incorporating the variable of company growth

    Master-uppsats, Göteborgs universitet/Graduate School

    Författare :Carolina Bååt; Viktoria Östblom; [2018-08-01]
    Nyckelord :;

    Sammanfattning : Innovation is essential for any organization wanting to stay competitive in the long run. (Şimşit et al, 2014). Desouza et al (2009) also point to how it is the companies with strongly built innovation processes that will take the lead in their respective industries. LÄS MER

  5. 5. Faktorer som påverkar medarbetares välbefinnande : en kvalitativ studie inom detaljhandeln

    Kandidat-uppsats, Högskolan Kristianstad/Avdelningen för folkhälsovetenskap

    Författare :Linda Persson; [2018]
    Nyckelord :health; health promotion; work environment; leadership; well-being; Hälsa; hälsofrämjande; arbetsmiljö; ledarskap; välbefinnande;

    Sammanfattning : Kundkontakten inom detaljhandeln har blivit allt mer psykologiskt och emotionellt krävande. Tidigare har utgånget av ett möte mellan butiksanställd och kund oftast varit vänligt, då båda bemött varandra med respekt. LÄS MER