Sökning: "customer involvement"

Visar resultat 1 - 5 av 234 uppsatser innehållade orden customer involvement.

  1. 1. Customer involvement through social media in the product development process within the luxury goods industry

    Master-uppsats, Göteborgs universitet/Graduate School

    Författare :Louise Granström; Iris Minö; [2019-07-09]
    Nyckelord :Product development process; Social media; Customer involvement; Luxury goods industry; Luxury brands; Open innovation; Digitalization; Kering; S.T. Dupont; Swarovski; Ted Baker; J.Lindeberg; By Malene Birger;

    Sammanfattning : Background and Purpose Rapid technology transformation and changing customer preferences are impacting the luxury goods industry. By 2025, 100% of luxury purchases will be influenced by an online interaction and social media channels have hence been considered as an important way to establish relationships with consumers. LÄS MER

  2. 2. Save water, drink champagne! A case study of how a luxury company can use a digital customer interaction to enhance value.

    Master-uppsats, Göteborgs universitet/Graduate School

    Författare :Lisa Sahlin; Maria Olsson; [2019-07-09]
    Nyckelord :user innovation; customer involvement; community; digital user community; digitalization; luxury industry;

    Sammanfattning : MSc in Innovation and Industrial Management.... LÄS MER

  3. 3. Paving the Path to Purchase : a study on the integration of a branded retail application in physical stores

    Master-uppsats, Uppsala universitet/Företagsekonomiska institutionen; Uppsala universitet/Företagsekonomiska institutionen

    Författare :Vendela Gabrielsson Dukstenieks; Maya Strinnhed; [2019]
    Nyckelord :smart retailing; smart customer experience; purchase decision process; branded retail app;

    Sammanfattning : The purpose of this study was to explore the integration of a branded retail application in physical stores. Doing so, this study was conducted with a qualitative and abductive approach in the form of a case study focusing on H&M. LÄS MER

  4. 4. Agila arbetsmetoder inom stadsutveckling : En utforskande fallstudie av arbetssättet i Nacka Stad

    Master-uppsats, KTH/Fastigheter och byggande

    Författare :Evelina Krantz; [2019]
    Nyckelord :Agile; Working Methods; Urban Development; Project Management; Nacka; Municipality; Agil; Working Methods; Urban Development; Project Management; Nacka; Municipality;

    Sammanfattning : Med en kvalitativ metod undersöker studien det agila arbetssättet inom projektledning förstadsutvecklingsprojekt genom en fallstudie av Nacka kommuns projekt Nacka Stad. Studiensyftar till att identifiera och förtydliga problem och hinder en applicering av ett agilt arbetssättkan leda till och hur arbetssättet i praktiken skiljer sig från litteratur om det agila arbetssättet ihandböcker och vetenskapliga artiklar – med hopp om att ge en djupare förståelse för agilaarbetsmetoder inom projektledning av stadsutvecklingsprojekt. LÄS MER

  5. 5. Hey Google, speak human to me! A quantitative experiment of human-likeness and personalization in voice assistant interaction

    D-uppsats, Handelshögskolan i Stockholm/Institutionen för företagande och ledning; Handelshögskolan i Stockholm/Institutionen för marknadsföring och strategi

    Författare :Louise Bengtsson; Violaine Lulin; [2019]
    Nyckelord :Voice Assistant; Social Presence; Anthropomorphism; Service Encounter; Advertising Context;

    Sammanfattning : Voice assistants are a new customer touchpoint for businesses, and the market for voice shopping is expected to grow substantially in upcoming years. Despite high societal and business interest, academic marketing research on consumer interaction with voice assistants is scarce. LÄS MER