Sökning: "customer involvement"
Visar resultat 6 - 10 av 312 uppsatser innehållade orden customer involvement.
6. AI inom banker : Befintliga AI implementeringar och etisk problematik inom banker
Kandidat-uppsats, Högskolan i Borås/Akademin för textil, teknik och ekonomiSammanfattning : Banker lägger historiskt sett mycket fokus på en stabil och säker utveckling av dess verksamhetsprocesser. Den teknologiska utvecklingen i samhället gör att det blir alltmer nödvändigt för banker att utveckla sina system för att möta denna förändring. LÄS MER
7. Brand Loyalty in the Context of Digital Food Retail : Understanding customer behaviour of meal kit delivery services towards brand loyalty: a focus on HelloFresh
Magister-uppsats,Sammanfattning : Abstract Background: Despite an increase in popularity, the meal kit delivery service is facing the challenge of high cancellations and difficulty with customer retention. As it is a comparatively novel concept in the context of digital food retail, more scholarly research should be conducted. LÄS MER
8. Hantera slöseri i omrullningsprocesser : En fallstudie på ett pappersföretag
Kandidat-uppsats, Högskolan i Gävle/Industriell ekonomiSammanfattning : Följande studie syftar till att kartlägga planeringsprocessen och identifiera brister med den, samt ge förbättringsåtgärder för omrullningen på ett fallföretag. Genom utvecklingen av en generell konceptuell modell för att förbättra planeringsprocesser av omrullning. LÄS MER
9. Impact of non-family executives on family businesses in the Scandinavian region
Magister-uppsats, Jönköping University/IHH, ESOL (Entrepreneurship, Strategy, Organization, Leadership); Jönköping University/IHH, Centre for Family Entrepreneurship and Ownership (CeFEO); Jönköping University/IHH, Organisation, Ledarskap, Strategi och EntreprenörskapSammanfattning : The research critically examines the positive and negative effects of hiring and not hiring non-family executives in Scandinavian family businesses. The analysis relies on a qualitative data collection method through semi-structured interviews with four participants. They can provide diverse information on the topic. LÄS MER
10. Context-Aware Fashion Recommender Systems to Provide Intent-based Recommendations to Customers
Master-uppsats, Stockholms universitet/Institutionen för data- och systemvetenskapSammanfattning : In recent years, Recommendation Systems have revolutionized how social media and ecommerce are used. Fashion Recommendation Systems have made it easier for customers to do shopping, by recommending items to them based on various factors, such as their previous orders, and their similarities to other users. LÄS MER