Sökning: "customer loyalty"

Visar resultat 1 - 5 av 535 uppsatser innehållade orden customer loyalty.

  1. 1. THE IMPACT OF THE INTERNET OF THINGS ON ESTABLISHED BUSINESS MODELS - A multiple case study of Swedish insurance companies

    Master-uppsats, Göteborgs universitet/Graduate School

    Författare :Simon Emanuelsson; [2019-07-09]
    Nyckelord :Insurance; Internet of Things; IoT; Business Model; Business Model Canvas; Business Model Innovation;

    Sammanfattning : Master’s Degree Project in Innovation and Industrial Management. Master’s Degree Project in Innovation and Entrepreneurship... LÄS MER

  2. 2. Integrate…then they might be all yours : A research on how Omnichannel retailing could affect customers Brand Loyalty.

    Magister-uppsats, Uppsala universitet/Företagsekonomiska institutionen; Uppsala universitet/Företagsekonomiska institutionen

    Författare :Erdanos Haile; Melanie Björk; [2019]
    Nyckelord :Omnichannel; Omnichannel Retailing; Customer Satisfaction; Customer Experience; Brand Loyalty; Attitudinal Loyalty; Behavioural Loyalty;

    Sammanfattning : Omnichannel has become a central part of future retailing and is expected to be implemented by multiple brands. Omnichannel is an extension of multichannel enquiring complete integration between channels. LÄS MER

  3. 3. What do skin care consumers think about personalization of content, user interface or a combination of both?

    Master-uppsats, Blekinge Tekniska Högskola/Institutionen för industriell ekonomi

    Författare :Johannes Bäckerås; [2019]
    Nyckelord :Personalization; Customer Satisfaction; Customer Loyalty; Optimization; Customer attitude; Personligfiering; Kundnöjdhet; Kundlojalitet; Optimering; Kunders attityd;

    Sammanfattning : Background The cosmetic industry is growing at a fast pace and, like other industries, there are a few problems regarding e-retailing that makes it hard for customers to make optimal purchase decision. Example of problems are; the number of e-retailers increase, e-retailers’ variety of products increase, and the content is almost unlimited. LÄS MER

  4. 4. Effekten av kundvärde på varumärkeslojalitet respektive köpintention : I ett showroom-sammanhang

    Master-uppsats, Karlstads universitet; Karlstads universitet

    Författare :Emelie Rosén; Sofie Sjölander; [2019]
    Nyckelord :Kundvärde; kundengagemang; varumärkeslojalitet; köpintention;

    Sammanfattning : I både Sverige och världen ökar handeln via internet för varje år. På grund av det tillkommer nya handelskanaler för att öka konkurrenskraften gentemot andra företag. Ett relativt nytt tillskott till marknaden är konceptet showroom. LÄS MER

  5. 5. Kundbaserat varumärkeskapital : En deskriptiv studie med syftet att undersöka hur generation Z värderar varumärkeskapitalet hos en konsumentprodukt

    Kandidat-uppsats, Luleå tekniska universitet/Institutionen för ekonomi, teknik och samhälle; Luleå tekniska universitet/Institutionen för ekonomi, teknik och samhälle

    Författare :Albin Lövgren Pouncette; Edith Nielsen; [2019]
    Nyckelord :Brand; Brand equity; Customer based brand equity; CBBE; Brand awareness; Brand image; Perceived quality; Brand loyalty; Generation; Generation Z;

    Sammanfattning : The purpose of the thesis was to investigate how generation Z values ​​the customer-based brand equity of a consumer product. Generation Z is an interesting generation to study since they have shown to differ in a variety of aspects from previous generations. LÄS MER