Sökning: "customer orientation thesis"
Visar resultat 1 - 5 av 88 uppsatser innehållade orden customer orientation thesis.
1. Är alla personuppgifter direkt eller indirekt känsliga? – Om yttergränserna för tillämpningen av artikel 9 i GDPR i ljuset av C-184/20 Etikosdomen
Magister-uppsats, Göteborgs universitet/Juridiska institutionenSammanfattning : In August 2022, the CJEU confirmed the existence of indirectly sensitive personal data, leaving critical questions unanswered. While certain data may unequivocally and indirectly disclose sensitive information, a vast amount of data can be used to indirectly deduce such sensitive data only through mere indication. LÄS MER
2. Ledarskap och ISO 9001 : En studie om ledarskapets betydelse för kvalitetsledningssystemet ISO 9001
Magister-uppsats, Mittuniversitetet/Institutionen för kommunikation, kvalitetsteknik och informationssystem (2023-)Sammanfattning : Kvalitetsledningssystemet ISO 9001 kan användas för att arbeta med förbättringar, men har genom åren fått kraftig kritik. Studier visar att för att en verksamhet eller organisation ska lyckas med förbättringsarbetet är ledningens engagemang och agerande helt avgörande om förbättringsarbetet blir lyckat eller inte. LÄS MER
3. Operationalizing a Market in Transit: How Multiple Accounting Calculations Mediate Multiple Rationales of the Market
D-uppsats, Handelshögskolan i Stockholm/Institutionen för redovisning och finansieringSammanfattning : This thesis aims to understand how accounting calculations are used to operationalize the market in an intra-organizational value chain. Building on a case study, TransportCo is followed in its efforts to go from a stable market towards meeting a new uncertain market. LÄS MER
4. Co creation strategy: application to the customer relation in a packaging company and real estate agency. : A qualitative study, with the perspective of business to business and business to customer
Master-uppsats, Mälardalens universitet/Akademin för innovation, design och teknikSammanfattning : This master thesis investigated whether co creation strategy can be effective in a business to business and business to customer and can enhance customer relations challenges. This is to be able to help NykopingHem and EQpack enhance their current customer relations challenges. LÄS MER
5. From Seed to Success: The Role of Venture Capital on Startup Innovation
D-uppsats, Handelshögskolan i Stockholm/Institutionen för företagande och ledningSammanfattning : This master thesis aims to investigate the influence of venture capital (VC) on the innovation practices of early-stage startups. The research was conducted because existing literature lacks a comprehensive understanding of the "how" behind the influence of VCs from a startup perspective, as current scholars assess the impact from an investor side. LÄS MER