Sökning: "customer purchase intention"

Visar resultat 31 - 35 av 99 uppsatser innehållade orden customer purchase intention.

  1. 31. Stories in product descriptions - How advertising creativity in narrative advertising affects consumer responses

    C-uppsats, Handelshögskolan i Stockholm/Institutionen för marknadsföring och strategi

    Författare :Albert Bäckman; Eden Lev; [2022]
    Nyckelord :Narrative advertising; Advertising creativity; Product descriptions; Transportation theory; Product stories;

    Sammanfattning : Narrative advertising, ads that contain events, characters, and a plot (Boller & Olson, 1991a) has become widely popular among marketers. Simultaneously, advertising creativity, known as how original or relevant an ad is (Rosengren, Eisend, Koslow, & Dahlen, 2020), has been said to be the most important tool in a marketer's arsenal (Reid, King, & Delorme, 1998). LÄS MER

  2. 32. Significance of eWOM in the road of customer journey : Acceptance Of Ewom Towards Cross-Cultural Boundaries.

    Master-uppsats, Umeå universitet/Företagsekonomi

    Författare :Rahat Israque Fahim; Shakhawat Rafi; [2021]
    Nyckelord :;

    Sammanfattning : The digital era began a few years ago and day by day the dominance of the digital era is easily captivating all aspects of life. The business world is not out of that and for that reason, eWOM has born as a completely customer dominant platform. LÄS MER

  3. 33. Staying competitive with the help of social proof - A quantitative study on the strength of different social proof tactics in an online context and the moderating effect of brand equity

    C-uppsats, Handelshögskolan i Stockholm/Institutionen för marknadsföring och strategi

    Författare :Marcus Hagström; Teo Bodin; [2021]
    Nyckelord :social proof; e-commerce; popularity information; customer reviews; brand equity;

    Sammanfattning : The recent growth in global e-commerce sales caused by the Coronavirus pandemic has created cause for retail brands to re-evaluate the employed social influence tactics on their online product pages in an effort to remain competitive. Two tactics which are commonly used on these online product pages are popularity information statistics and customer reviews. LÄS MER

  4. 34. Den nya butiksupplevelsen online : Hur kundupplevelsen i liveshopping kan designas för att leda till högre köpintentioner

    Magister-uppsats, Linköpings universitet/Institutionen för ekonomisk och industriell utveckling; Linköpings universitet/Filosofiska fakulteten

    Författare :Sofia Pettersson; Stridsman Jenny; [2021]
    Nyckelord :Live shopping; Customer experience; Touch points; Purchase intentions; Personal sales; Influencer marketing.; Liveshopping; Kundupplevelse; Kontaktpunkter; Köpintentioner; Personlig försäljning; Influerad marknadsföring;

    Sammanfattning : Introduktion: Att skapa en stark kundupplevelse har inom de senaste åren blivit en fokuspunkt inom marknadsföring bland både ledande företag och forskning. De flesta studier inom kundupplevelse har behandlat kundupplevelsen i fysisk handel och inom e-handeln. LÄS MER

  5. 35. Facebook som marknadskommunikationskanal inom livsmedelsbutiker

    Kandidat-uppsats, Högskolan Dalarna/Institutionen för kultur och samhälle

    Författare :Alice Sahlstrand; Erik Starsmark; [2021]
    Nyckelord :Facebook; Marketing; Social media; Grocery store Supermarket; Communication; Facebook; Marknadsföring; Social media; Livsmedelsbutik; Kommunikation;

    Sammanfattning : Sociala medier är en stor del av samhällets vardagliga liv, vilket innebär att företagbehöver utveckla sin marknadsföring och följa dit konsumenterna befinner sig.Facebook är den mest populära plattformen att marknadsföra sig på somverksamhet, och denna studie intresserar sig för livsmedelsbutiker. LÄS MER