Sökning: "customer relationship marketing strategies"
Visar resultat 1 - 5 av 117 uppsatser innehållade orden customer relationship marketing strategies.
1. Optimizing Digital Transformation : Strategies for Private Banking in the Age of Technology
Kandidat-uppsats, Uppsala universitet/Företagsekonomiska institutionenSammanfattning : This thesis delves into the digital transformation of private banking, emphasizing the challenge of balancing technology with the personalized service that high-net-worth clients expect. Employing frameworks like Relationship Marketing, the Technology Acceptance Model, and Customer Experience Management, it examines the integration and impact of digital tools on client relationships and operational efficiency in private banking. LÄS MER
2. SMMAs inverkan på kundlojalitet hos lyxvarumärken : En kvalitativ studie om hur sociala medie marknadsföringsaktiviteter kan bidra till en bättre kundlojalitet hos lyxvarumärken
Kandidat-uppsats, Södertörns högskola/FöretagsekonomiSammanfattning : Lyxvarumärken har en status att erhålla, som är en utmaning, speciellt i ett samhälle somutvecklas snabbt genom teknologi. Därmed befinner sig lyxvarumärken på en marknad medhög efterfrågan. För att kunna hålla sig väsentlig i dagens samhälle är det viktigt förlyxvarumärken att vara medveten om sina marknadsföringsstrategier. LÄS MER
3. Affärsrelationer i en digital värld : En kvalitativ studie om konsten att upprätthålla digitala affärsrelationer inom B2B-verksamheter
Kandidat-uppsats, Högskolan i Halmstad/Akademin för företagande, innovation och hållbarhetSammanfattning : The purpose of this study was to create an understanding of the importance of digital tools in B2B (Business-to-Business) operations and how the new digital world has changed the attitude of all actors toward digital customer relations. The study is based on theories in relationship marketing, communication, digital tools, and direct and digital marketing. LÄS MER
4. "How can tech startups enhance their customer retention and acquisition
Magister-uppsats, Högskolan i Gävle/Avdelningen för ekonomiSammanfattning : This research emphasizes the role of social media in customer acquisition retention.Furthermore, it investigates insights that have the potential to benefit tech startups inshaping their strategies and effectively allocating resources to achieve consistentcommunication with their customer base. LÄS MER
5. Sustainablility message appeals and deception in cleaning products : A study on trust of Emotional vs Rational sustainability appeals
Master-uppsats,Sammanfattning : In an increasingly environmentally conscious world, the creation of sustainable communication and marketing becomes crucial. Generally, young consumers are environmentally conscious and seek sustainable products while remaining wary of greenwashing and deceptive claims. LÄS MER