Sökning: "customer satisfaction on airlines"
Visar resultat 1 - 5 av 9 uppsatser innehållade orden customer satisfaction on airlines.
1. Hållbarhetsredovisning inom flygbranschen : En jämförande studie av hållbarhetsredovisning mellan traditionella flygbolag och lågprisflygbolag
Magister-uppsats, Högskolan i HalmstadSammanfattning : Reporting of sustainability has gained an increasing importance over the past years and companies have begun to take greater responsibility for society. One major reason why sustainability has been recognized is because of the increased climate change in the world. LÄS MER
2. Enhancing an airline’s internal marketing to improve service quality and customer loyalty : A qualitative study expanding the Internal Marketing Model based on the case of Germania.
Kandidat-uppsats, Högskolan i Jönköping/IHH, FöretagsekonomiSammanfattning : Background: Due to the deregulation of the European airline industry within the 1980’s, competition between airlines has intensified greatly. The emergence of low-cost carriers has given rise to the competition on price. LÄS MER
3. Co-Creation : A platform to create more loyal and long-term customer relationships in the aviation supply industry.
Magister-uppsats, Mittuniversitetet/Avdelningen för kvalitetsteknik, maskinteknik och matematikSammanfattning : Syftet med denna studie har varit att bidra till ökad medvetenhet, förståelse och kunskap om Co-Creation. Genom att fokusera på flygindustrin som är mycket bekant för författaren är syftet med studien och forskningen att bättre förstå hur flygbolagen ser på samverkan och fördelar eller potentiella nackdelar med att använda Co-Creation för att driva ett mer integrerat samarbete mellan kunderna och leverantörer. LÄS MER
4. Airline Brands on Twitter: Discovering What Consumers Value to Create a Stronger Social CRM Strategy
Magister-uppsats, Lunds universitet/Företagsekonomiska institutionenSammanfattning : Abstract Title: Airline Brands on Twitter: Discovering What Consumers Value to Create a Stronger Social CRM Strategy Date of the Seminar: June 2nd, 2015 Course: BUSN39. Degree project in global marketing Authors: Jane Macfarlane-Grieve Emily Widen Advisors: Christian Koch, PhD Keywords: Social Customer Relationship Management, Communication, Twitter, Airline, Customer Satisfaction Thesis purpose: The objective of this research paper is to gain a clear understanding of consumer attitudes and expectations whilst engaging in conversation with airline brands on the social media platform Twitter. LÄS MER
5. Making the customer the co-producer : A critical incident study on customer satisfaction and self-service channel choice in commercial air travel
Uppsats för yrkesexamina på avancerad nivå, Fakulteten för ekonomi, kommunikation och ITSammanfattning : This thesis is based on a case study of an airline’s (Scandinavian Airlines (SAS)) customers’ views on self-service technologies for check-in; mobile check-in, internet check-in, and machine (kiosk) check-in. The first aim of the paper was to find sources of satisfaction and dissatisfaction in the airline industry. LÄS MER