Sökning: "customer satisfaction"

Visar resultat 11 - 15 av 1190 uppsatser innehållade orden customer satisfaction.

  1. 11. Vem bryr sig om elbolagens varumärken? En kvalitativ fallstudie om Öresundskrafts varumärkeskommunikation under en energikris

    Kandidat-uppsats, Lunds universitet/Institutionen för strategisk kommunikation

    Författare :Ebba Svensson; Amanda Sjövall; [2023]
    Nyckelord :Varumärkeskommunikation; varumärkeskapital; varumärkeslojalitet; energimarknaden; energikris; strategisk kommunikation; varumärkesassociationer; informationsflöde; Social Sciences;

    Sammanfattning : Energikrisen har skapat osäkerhet för både energibolag och konsumenter. Kundnöjdhet och varumärkeslojalitet är avgörande för företags framgång. LÄS MER

  2. 12. Hur kan Lean service management användas för att förbättra kundnöjdhet och effektivisera produktion- och uppföljningsskedet av byggprocessen?

    Kandidat-uppsats, Malmö universitet/Institutionen för Urbana Studier (US)

    Författare :André Andersson; Elias Strandell; [2023]
    Nyckelord :Lean; Waste management; Lean service management; Customer satisfaction; Construction; Real estate companies;

    Sammanfattning : The purpose of the study is to contribute to an increased understanding of the application of Lean service management in the production and monitoring phase of the construction process within real estate companies. The research questions investigate how Lean service management can improve customer satisfaction and efficiency, what obstacles can arise during implementation, and how Lean can develop in the future. LÄS MER

  3. 13. Energy in the Transportation System - A comparison of charging infrastructure scenarios

    Uppsats för yrkesexamina på avancerad nivå, Lunds universitet/Industriell elektroteknik och automation

    Författare :Judith Lai Jakobsson; [2023]
    Nyckelord :Charging infrastructure; road transport electrification; battery capacity need; electric vehicles; Technology and Engineering;

    Sammanfattning : A functioning charging infrastructure is crucial for achieving full-scale national electrification within the transport sector. The system is likely to consist of different charging technologies, all with the main objective of providing efficient energy replenishment services. LÄS MER

  4. 14. SYSTEMATIC ANALUSIS OF DEPLOYING ARTIFICIAL INTELLIGENCE TECHNOLOGY IN RETAIL SECTOR FOR IMPROVING CUSTOMER SUPPORT AND REVENUE GROWTH

    L3-uppsats, Högskolan i Gävle/Avdelningen för ekonomi

    Författare :NITIN GARG; SUMEET SOLANKI; [2023]
    Nyckelord :Customer Segmentation; Customer identification; Customer Satisfaction; Chatboat Assistance ;

    Sammanfattning : Over the last decade, retailing has been shifted to online eras of selling. And in order toidentify the needs of customers companies are using several tools and AI is one of them.AI is used as most prominent and most reliable tool to find out the needs andrequirements of the customers. LÄS MER

  5. 15. Realizing and Satisfying Informational Requirements throughout the Customer Journey: A Case Study on the Industrial Manufacturing Industry

    Magister-uppsats, Högskolan i Gävle/Företagsekonomi

    Författare :Kenneth Santos; Rasmus Törnros; [2023]
    Nyckelord :Customer Journey; Data Management; Industrial Manufacturing; Marketing;

    Sammanfattning : This thesis examines the informational requirements of customers throughout the customer journey within the industry for industrial facilitating goods and explores how to manage data to meet these requirements. The research adopts a qualitative research design with a case study approach, using semi-structured interviews supplemented with secondary survey data. LÄS MER