Sökning: "customer service problem"
Visar resultat 1 - 5 av 405 uppsatser innehållade orden customer service problem.
1. Nyexaminerade fastighetsmäklares vägar för att etablera sig i en konkurrensutsatt bransch : En kvalitativ studie om fastighetsmäklares egna erfarenheter från att etablera sig som fastighetsmäklare
Kandidat-uppsats, Malmö universitet/Institutionen för Urbana Studier (US)Sammanfattning : Fastighetsmäklarbranschen är en av de mest konkurrensutsatta branscherna på arbetsmarknaden. En stor del nyexaminerade fastighetsmäklare lämnar yrket redan efter två år på grund av att de har misslyckats att etablera sig. LÄS MER
2. Heat of the moment : En jämförande fältundersökning inom tjänståterställning och förkroppsligad kognition
Magister-uppsats, Linköpings universitet/Institutionen för ekonomisk och industriell utveckling; Linköpings universitet/Filosofiska fakultetenSammanfattning : Inom forskningsområdet tjänståterställning arbetar forskare och företag med att identifiera servicefel samt hitta effektiva sätt att lösa kunders problem. Trots detta skapar klagomålshantering problem för företag och det finns många utvecklingsmöjligheter. LÄS MER
3. Konsumentcentrerad innovation – den hemliga kryddan inom livsmedelsindustrin : Hur en livsmedelsproducent kan blir mer konsumentcentrerad i sin produktutveckling
Master-uppsats, Linköpings universitet/Industriell ekonomiSammanfattning : Matbranschen är en bransch där få stora innovationer sker. Under de senaste åren har marknaden sett en kraftig utveckling av återförsäljares egna varumärken vilka konkurrerar ut befintliga produkter från livsmedelsproducenter genom deras billigare pris. LÄS MER
4. Prediction Models for TV Case Resolution Times with Machine Learning
Master-uppsats, KTH/Skolan för elektroteknik och datavetenskap (EECS)Sammanfattning : TV distribution and stream content delivery of video over the Internet, since is made up of complex networks including Content Delivery Networks (CDNs), cables and end-point user devices, that is very prone to issues appearing in different levels of the network ending up affecting the final customer’s TV services. When a problem affects the customer, and this prevents from having a proper TV delivery service in devices used for stream purposes, the issue is reported through a call, a TV case is opened and the company’s customer handling agents start supervising it to solve the problem as soon as possible. LÄS MER
5. Human-Like Chatbot : A quantitative study of the emotional response toward human-to-machine interaction
Kandidat-uppsats, Högskolan i Halmstad/Akademin för företagande, innovation och hållbarhetSammanfattning : Problem formulation: The problem that the thesis research relates to is the limitations of artificially intelligent chatbots as interlocutors. The emotional component of communication plays an essential role in the customer experience, but many users have a negative attitude toward chatbots due to their lack of humanity and empathy. LÄS MER