Sökning: "customer service"

Visar resultat 11 - 15 av 2441 uppsatser innehållade orden customer service.

  1. 11. Nyexaminerade fastighetsmäklares vägar för att etablera sig i en konkurrensutsatt bransch : En kvalitativ studie om fastighetsmäklares egna erfarenheter från att etablera sig som fastighetsmäklare

    Kandidat-uppsats, Malmö universitet/Institutionen för Urbana Studier (US)

    Författare :Eric Svensson Due; Fredrik Berggren; [2023]
    Nyckelord :Fastighetsmäklare; strategier; entreprenörskap; självförtroende.;

    Sammanfattning : Fastighetsmäklarbranschen är en av de mest konkurrensutsatta branscherna på arbetsmarknaden. En stor del nyexaminerade fastighetsmäklare lämnar yrket redan efter två år på grund av att de har misslyckats att etablera sig. LÄS MER

  2. 12. Framgångsrik implementering av ny teknik och AI : En kvalitativ undersökning av svenska myndigheters effektiviseringsarbeten med chattbots i kundtjänsten

    Uppsats för yrkesexamina på avancerad nivå, Uppsala universitet/Avdelningen för systemteknik

    Författare :Maja Markiewicz; [2023]
    Nyckelord :Chatbot; Socioteknisk systemdesign; Innovationer; Implementering; Organisatorisk tröghet; Förändringsledning;

    Sammanfattning : The following thesis investigates how Transportstyrelsen, a Swedish authority, can use chatbots in their customer service to increase effectivity, save resources and be more available to their customers. Therefore, this report aims to map the effects a chatbot-implementation would have on Transportstyrelsen’s business and what technical and organisational factors that contribute to a successful implementation of the chatbot. LÄS MER

  3. 13. Automatisering av en process för att öka effektiviteten och nyttan för företag och deras kunder. : En utvärdering av hur automatiseringen av processen att tillhandahålla information till kunder om det aktuella tillståndet för mobilnätet kan generera en ökad effektivitet och nytta för både företag och deras kunder.

    M1-uppsats, KTH/Hälsoinformatik och logistik

    Författare :Anabel Grau Rodriguez; [2023]
    Nyckelord :Automation; efficiency; customer; cost; process; message; mobile network; benefit; incident.; Automatisering; effektivitet; kund; kostnad; process; meddelande; mobilnät; nyttan; ärende.;

    Sammanfattning : Nätövervakningscentralen (NOC) hos Transtema Network Service övervakar och filtrerar inkommande larm från olika typer av nätverk. När en störning uppstår i ettnät är bland de åtgärder som vidtas att informera kunden om det. LÄS MER

  4. 14. Evaluating sensor accuracy and repeatability in gasketed plate heat exchangers

    Master-uppsats, Lunds universitet/Avdelningen för Biomedicinsk teknik

    Författare :Nils Engman; [2023]
    Nyckelord :Sensors; IoT; Heat Exchangers; Technology and Engineering;

    Sammanfattning : Alfa Laval has connected sensors to their gasketed plate heat exchangers (gphe) to extend their customer service offering. To develop this service further the flow through the GPHE is needed. In this thesis, the objective was to evaluate an inexpensive flow switch and two sensor kits that measure pressure and temperature. LÄS MER

  5. 15. The Art of Shielding Luxury Brands: Defensive Strategies for Success

    Kandidat-uppsats, Lunds universitet/Företagsekonomiska institutionen

    Författare :Carl Oscar Frithiof; Stefan Karlsson; Arvid Vesterberg; [2023]
    Nyckelord :Brand image; luxury brands; automotive industry; defensive; symbolism; Business and Economics;

    Sammanfattning : Abstract Title: The Art of Shielding Luxury Brands: Defensive Strategies for Success Seminar date: 2023-06-01 Course: FEKH29, Degree Project Undergraduate level, Business Administration, Undergraduate level, 15 University Credits Points (UPC) Authors: Arvid Vesterberg, Oscar Frithiof and Stefan Karlsson Advisor: Jon Bertilsson Key words: Brand image, luxury brands, automotive industry, defensive, symbolism Research question: What methods and strategies do companies with luxury brands in the automotive industry use to protect their brand image? Purpose: The aim of this paper is to examine more deeply how companies in the automotive industry with luxury brands work to protect their brand image. Furthermore, the survey also aims to examine how these companies deal with potential threats to the brand image, as well as to increase awareness of the importance of protecting the brand image. LÄS MER