Sökning: "d-uppsats kundrelationer"
Hittade 2 uppsatser innehållade orden d-uppsats kundrelationer.
1. En jämförande analys av privat- och företagssidan gällande relationer och kundlojalitet på Swedbank i Sandviken
Magister-uppsats, Avdelningen för ekonomiSammanfattning : Abstract Titel: En jämförande analys av privat- och företagssidan gällande relationer och kundlojalitet på Swedbank i Sandviken Nivå: D-uppsats i ämnet företagsekonomi Författare: Karolin Karlström och Hanna Mattila Handledare: Aihie Osarenkhoe Datum: Januari 2011 Syfte: Vårt syfte med studien är att studera skillnader i service vad gäller kundrelationer och kundlojalitet på privat- och företagsavdelningen på Swedbank i Sandviken. Vi undersöker om det förekommer skillnader mellan relationer och service till kunderna samt jämför lojaliteten mellan bank och kund på privat- respektive företagssidan. LÄS MER
2. Entreprenöriella skapelseberättelser : skisser från tidiga skeden i företags etableringsprocesser
Magister-uppsats, Institutionen för ekonomiSammanfattning : Uppsatsarbetet bygger på 21 PM-arbeten från en högskolekurs i entreprenörskap där studenterna fått i uppgift att intervjua en entreprenör och komma tillbaka med en skapelseberättelse värd att berätta. PM-arbetet bygger på tre frågeställningar som bildar stommen i intervjuarbetet: 1. Hur fick entreprenören sin idé? 2. LÄS MER