Sökning: "definition of business values"
Visar resultat 1 - 5 av 53 uppsatser innehållade orden definition of business values.
1. Omvandlingsprocess av kustnära kulturvärden och kulturmiljöarbete i ett förändrat näringsfång i Bohusläns kustsamhällen
Master-uppsats, Göteborgs universitet/Institutionen för kulturvårdSammanfattning : This study aims to reason and investigate the conservation authorities' institutions and conservation authorities' approach and methods and the value perceptions of various actors of coastal communities in Bohuslän. This study has focused on the observation and reflections of the study's actors in connection with a new daily business or conservation and preservation in the built environment. LÄS MER
2. Evaluating Marketing Initiatives using Explainable Machine Learning : An Alternative to Attribution Models
Master-uppsats, KTH/Skolan för elektroteknik och datavetenskap (EECS)Sammanfattning : Since its inception, Marketing has always needed more clearly defined incrementality, i.e., a measurement of advertisement effectiveness. Nowadays, Marketing is an evergrowing business; within it, Digital Marketing is taking the spotlight. LÄS MER
3. Utformning av presentlåda till voestalpine Precision Strip AB
Kandidat-uppsats, Karlstads universitet/Fakulteten för hälsa, natur- och teknikvetenskap (from 2013)Sammanfattning : This report is about a product development project as part of the course Thesis for Bachelor’s degree in innovation- and design engineering worth 22.5 credits. The thesis is being carried out at Karlstad University for voestalpine Precision Strip AB in Munkfors. LÄS MER
4. Design-Manufacturing Integration : Challenges in change management for new component in-house manufacturing
Master-uppsats, KTH/Maskinkonstruktion (Inst.)Sammanfattning : In the highly competitive transportation industry, one way to gain a competitive advantage is to ensure the customer needs are satisfied and tailored according to each customer’s need. Scania’s one of the core values is customers first and believes that the organization is successful only when its customers are successful. LÄS MER
5. Det gröna gapet : En tvärkulturell flerfallsstudie om huruvida konsumenter i Sverige, Ungern och Marocko konsumerar kläder på ett hållbart sätt
Kandidat-uppsats, Södertörns högskola/Institutionen för samhällsvetenskaperSammanfattning : Klädindustrin är en av världens mest förorenade industrier och har en stor negativ miljöpåverkan. Medvetenheten och intresset av miljöfrågor ökar samtidigt som det finns en ovilja hos konsumenter att köpa hållbara produkter, vilket kallas ”det gröna gapet”. LÄS MER