Sökning: "detaljhandel kund"
Visar resultat 1 - 5 av 19 uppsatser innehållade orden detaljhandel kund.
1. Stochastic Lateral Transshipment within the Fast Fashion Industry
Master-uppsats, KTH/Matematik (Inst.)Sammanfattning : In an industry with highly variable demand and a fickle customer demanding a fast changing supply, quickly responding to the customer becomes crucial for the fast fashion retailer. Using lateral transshipment, one is able to reorganize supply within an echelon of the supply chain to quickly respond to the forecasted demand by looking at shorter more accurate forecasts and act accordingly. LÄS MER
2. Modeling Patterns of Transactions after Companies Implementation of Getswish AB’s Payment Service
Kandidat-uppsats, KTH/Matematisk statistikSammanfattning : This thesis is a case study in collaboration with the company Getswish AB. GetswishAB provides the mobile application and payment service Swish with the purpose ofdelivering smooth money transfers for individuals and companies in Sweden. LÄS MER
3. Digital transformation för en mer effektiv och tillgänglig detaljhandel : En kvalitativ studie för att analysera konsumenters kundresor och dess påverkan inom modebranschen
Kandidat-uppsats, Södertörns högskola/Institutionen för naturvetenskap, miljö och teknikSammanfattning : Digitaliseringen har blivit en av de viktigaste pågående omvandlingarna som sker i nutida samhället och denna utveckling är viktig inom specifikt detaljhandeln samt modebranschen. Då modebranschen befinner sig på en global marknad har de utvecklat olika försäljnings-strategier på olika plattformar, för att bemöta konsumenters efterfrågan till digitala lösningar. LÄS MER
4. Betydelsen av mellanmänskliga möten online : En studie om B2C-interaktioner mellan kunder och kundservicepersonal
Master-uppsats, Högskolan i Borås/Akademin för textil, teknik och ekonomiSammanfattning : Today's retail consumer market is characterized by global, intense competition. In times of intense competition, long-term customer relationships are described as the key to both profitability and survival, which is achieved by creating value together with customers through mutual dialogue. LÄS MER
5. Kund och säljare i ett digitalt samhälle : En kvalitativ studie om kundrelationer i dagens detaljhandel
Kandidat-uppsats, Umeå universitet/Institutionen för informatikSammanfattning : The digitalization has provided the retailing business with a wide range of technologies and systems that has made it possible for retailers to connect with customers and do businesses in a new and efficient way. However, the new advanced technology has also provided some challenges such as higher competition and new demands from the customer. LÄS MER