Sökning: "development of CRM"

Visar resultat 1 - 5 av 80 uppsatser innehållade orden development of CRM.

  1. 1. Potential for improving public services by exploring citizens’ communication to public organizations in Sweden

    Master-uppsats, Stockholms universitet/Institutionen för data- och systemvetenskap

    Författare :Ibrahim Ali Mehkri; [2023]
    Nyckelord :citizen inquiries; e-Government; Sweden; CRM;

    Sammanfattning : Little et al., (1971) define citizen feedback as information from citizens directed to societal institutions, particularly government, to improve their functioning. LÄS MER

  2. 2. Exploring Audience Perception of a Cause-Related Sponsorship Campaign : The Case of Hummel and the Danish National Football TeamDuring The 2022 FIFA World Cup

    Kandidat-uppsats,

    Författare :Franciska Kószás; Patricia Tudesko; [2023]
    Nyckelord :Corporate social responsibility; cause-related marketing; cause-related marketing campaign; Hummel; The 2022 FIFA World Cup; Qatar; Reddit; online community; audience perception; case study; content analysis;

    Sammanfattning : Background: There has been a noticeable growth in the use of sponsorships and corporate social responsibility in the world of professional sports, especially in football. This phenomenon is not particularly surprising given that modern companies are forced to compete for the attention of more socially conscious audiences. LÄS MER

  3. 3. How is anticipation, as part of system resilience, operationalised on the flight deck, and to what extent does the regulation facilitate it?

    Magister-uppsats, Lunds universitet/Avdelningen för Riskhantering och Samhällssäkerhet

    Författare :Tomi Tervo; Atte Jokinen; [2023]
    Nyckelord :Aviation; resilience; anticipation; experience; resilience development; EASA regulation; FLMU06; Social Sciences;

    Sammanfattning : Resilience is a contemporary ‘hot topic’ in aviation - as well as in many other safety critical industries. The need for understanding resilience has been recognised since it has been noted that serious incidents and accidents are often related to very complex and unexpected situations and failures that cannot be managed with compliance, or which are not covered by existing procedures or checklists. LÄS MER

  4. 4. Digitaliseringens påverkan på kundretention i dagligvaruhandeln

    Kandidat-uppsats, Mälardalens universitet/Akademin för ekonomi, samhälle och teknik

    Författare :Thomas Ghebresilassie; Jonathan Matar; Samuel Merhay; [2023]
    Nyckelord :: Customer retention; Digitization; Inflation; Customer loyalty; CRM-system; SCRM-system; Loyalty programs; WOM and eWOM; : Kundretention; Digitalisering; Inflation; Kundlojalitet; CRM-system; SCRM-system; Lojalitetsprogram; WOM och eWOM;

    Sammanfattning : Denna studie har undersökt hur digitaliseringen påverkar kundretention i dagligvaruhandeln vilket är ett intressant och aktuellt ämne. I dagens samhälle där det råder mycket osäkerhet kring världsekonomin vilket markant påverkar konsumenters privatekonomi och livsmedelsindustrin, har det varit intressant att undersöka konsumenters köpbeteende och reaktioner till ekonomikrisen. LÄS MER

  5. 5. Arkitektonisk teknisk skuld : Hantering, utmaningar och risktaganden bland molnen

    Master-uppsats, Uppsala universitet/Informationssystem; Uppsala universitet/Företagsekonomiska institutionen

    Författare :Johannes Svensson; Alexander Nilsson; [2023]
    Nyckelord :architectural technical debt; technical debt; Salesforce; management; CRM; cloud service; arkitektonisk teknisk skuld; teknisk skuld; Salesforce; management; CRM; molntjänst;

    Sammanfattning : Arkitektoniska beslut har ofta långvariga effekter på system. När beslut leder till ökad komplexitet, underhållbarhet och hämmad utvecklingshastighet, uppstår arkitektonisk teknisk skuld. LÄS MER