Sökning: "digital activities"

Visar resultat 16 - 20 av 925 uppsatser innehållade orden digital activities.

  1. 16. The Influence of Physical Activities on Mental Health among Athletes during COVID-19 Pandemics : A Systematic Literature

    Magister-uppsats, Högskolan i Halmstad/Akademin för hälsa och välfärd

    Författare :Attia Rasheed; [2023]
    Nyckelord :Athletes; Mental Health; Physical activities; Psychological Distress; Idrottare; Psykisk hälsa; Fysiska aktiviteter; Psykologiskt lidande;

    Sammanfattning : Background: During 2020-2022, the SARS-COVID-19-2 (COVID-19) pandemic contributed to a global health crisis that affected society and individuals. One particularly vulnerable group was athletes, with limited personal health and physical exercise opportunities. LÄS MER

  2. 17. Collective Digital Identity of Russian Nationalist Organisations in the Invasion of Ukraine

    Master-uppsats, Uppsala universitet/Medier och kommunikation

    Författare :Gabriele Scalise; [2023]
    Nyckelord :Russian invasion of Ukraine; Russo-Ukrainian War; Russian nationalism; Eurasianism; ethnography; semiotics; coding; Russian studies; media ecology; collective identity; narrative; infowar;

    Sammanfattning : This project investigates Russian nationalist organisations during the invasion of Ukraine, to study their collective identity and practises. It features an ethnography of 26 organisations, their websites and social media. Their content is coded via a semiotic framework, categorising their symbols, images, content posted and other identity tropes. LÄS MER

  3. 18. Affärsrelationer i en digital värld : En kvalitativ studie om konsten att upprätthålla digitala affärsrelationer inom B2B-verksamheter

    Kandidat-uppsats, Högskolan i Halmstad/Akademin för företagande, innovation och hållbarhet

    Författare :Wilma Mattsson; Linnea Leppämäki; [2023]
    Nyckelord :Business Relations; B2B; Digital Tools; Communication; Affärsrelationer; B2B; Digitala Verktyg; Kommunikation;

    Sammanfattning : The purpose of this study was to create an understanding of the importance of digital tools in B2B (Business-to-Business) operations and how the new digital world has changed the attitude of all actors toward digital customer relations. The study is based on theories in relationship marketing, communication, digital tools, and direct and digital marketing. LÄS MER

  4. 19. Digital Wars: #GuacamayaLeaks and the rise of hacktivism in technopolitics : A netnography to understand the complexity of digital communication processes.

    Magister-uppsats, Jönköping University/HLK, Communication, Culture and Diversity (CCD); Jönköping University/HLK, Medie- och kommunikationsvetenskap; Jönköping University/Sustainability Education Research (SER)

    Författare :Viviana Levet; [2023]
    Nyckelord :hacktivism; technopolitics; netnography; information flows; gatekeeping; communication ecologies; digital media; social media; network society;

    Sammanfattning : This master thesis explores the dynamics of information flows between the hacktivist group Guacamaya, media outlets and social media users. The study aims to understand the role of various social actors within the digital space such as media outlets, journalists, bots, and trolls, in shaping public opinion and the overall effectiveness of the group's communication activities. LÄS MER

  5. 20. Tur och retur : Ett cirkulärt förhållande mellan köp- och returprocessen

    Kandidat-uppsats, Högskolan i Borås/Akademin för textil, teknik och ekonomi

    Författare :Frida Holm; Jenny Lilja; Moa Ekström; [2023]
    Nyckelord :Return process; Return policies; e-commerce; communication; customer journey; profitability; purchase process; Returprocessen; returhantering; returpolicy; e-handel; kommunikation; kundresan; lönsamhet; köpprocess;

    Sammanfattning : Returer är ett ämne som fått stor uppmärksamhet i dagens modeindustri på grund av ökad medvetenhet om hållbarhet och för att returer utgör en risk för företags lönsamhet. I takt med att e-handeln växt har antalet returer ökat och det blir därför viktigt för företag att rikta resurser mot att förebygga returer. LÄS MER