Sökning: "digital communication channels"

Visar resultat 1 - 5 av 130 uppsatser innehållade orden digital communication channels.

  1. 1. Wireless electrocardiogram based on ultra-wideband communications

    Uppsats för yrkesexamina på avancerad nivå, Uppsala universitet/Signaler och System

    Författare :Maria Toll; [2019]
    Nyckelord :UWB; ECG; EKG; ultra-wideband; electrocardiogram; ultra wideband; radio communication; Decawave; DW1000; IoT; internet of things; Android; IEEE 802.15.4-2011;

    Sammanfattning : The goal for this master thesis is to develop a prototype that uses ultra-wideband (UWB) communications to wirelessly transfer electrocardiogram (ECG) data from an ECG measurement unit to an Android device (smartphone or similar) which is used to process and display the ECG signals. The prototype should consist of two hardware nodes; (1) Node one having a ECG measurement unit (an AD8232 single lead heart rate monitor), an UWB communication module (a Decawave DWM1000 module) and a microcontroller (an Arduino DUE); and (2) Node two having an Android device (an Android smartphone), an UWB communication module (a Decawave DWM1000 module) and a microcontroller (an Arduino DUE). LÄS MER

  2. 2. Kommunikationskanaler och kunskapsgenerering : En studie om val av kommunikationskanal och dess kunskapsgenerering hos olika generationer av väljare

    Kandidat-uppsats, Södertörns högskola/Institutionen för samhällsvetenskaper; Södertörns högskola/Institutionen för samhällsvetenskaper

    Författare :Anna Olovsson; Jennie Åkeson; [2019]
    Nyckelord :knowledge generation; communication channels; fake news; digitalization; news scepticism; politics; kunskapsgenerering; kommunikationskanal; fake news; digitalisering; nyhetsskepticism; politik;

    Sammanfattning : Background – Our digitalized society is constantly increasing, and with the development, the importance of the Internet for political knowledge generation is also increasing. The digital development has caused a series of problems that can disturb the prevailing democracy due to that many individuals create their political identity through social media as a communication channel. LÄS MER

  3. 3. Att nå ut till rätt målgrupp : En studie om hur digitaliseringen har förändrat mediebyråers upplevda möjlighet att hjälpa sina kunder att nå ut till deras tänkta målgrupp

    Kandidat-uppsats, Södertörns högskola/Institutionen för samhällsvetenskaper; Södertörns högskola/Institutionen för samhällsvetenskaper

    Författare :Saga Ahltin Sandberg; Cecilia Larm; [2018]
    Nyckelord :;

    Sammanfattning : Digitalization has meant that a huge number of commercial messages reach us every day, and brands therefore have difficulties managing the fast-growing market. Traditional media agencies need to be digitized to keep up. LÄS MER

  4. 4. Content Marketing : varumärkesbyggnad inom modebranschen

    Kandidat-uppsats, Högskolan i Borås/Akademin för textil, teknik och ekonomi; Högskolan i Borås/Akademin för textil, teknik och ekonomi

    Författare :Emile Ramini; Pontus Johansson; [2018]
    Nyckelord :Content; Content marketing; Branding; Marketing communication; Storytelling. !; Content; Content marketing; Varumärke; Varumärkesbyggande; Marknadskommunikation; Storytelling;

    Sammanfattning : Digitaliseringen har öppnat upp hela världen som konkurrensfält för modevarumärken. Alltsåkan det vara ännu svårare att nå fram och väcka intresse på grund av nya digitala kanaler som företag kan använda i sin marknadskommunikation. LÄS MER

  5. 5. Analyzing the usage of digital marketing and relationship marketing within Swedish SME’sin the B2B sector : Examining what is most effective

    Kandidat-uppsats, Linnéuniversitetet/Institutionen för marknadsföring (MF); Linnéuniversitetet/Institutionen för marknadsföring (MF)

    Författare :Amanda Pettersson; Josefin Andersson; [2018]
    Nyckelord :Digital Marketing; Relationship Marketing; Social Media; Small and medium-sized businesses; B2B; effectiveness; marketing.;

    Sammanfattning : Many small/medium-sized businesses to business companies today struggle withdeciding what marketing strategy to adopt since they do not have the same resources aslarger companies have. Large businesses have certain inherent advantages over smallercompanies. LÄS MER