Sökning: "digitalt mervärde"
Visar resultat 1 - 5 av 12 uppsatser innehållade orden digitalt mervärde.
1. Relationsbyggandet vid digitala rådgivningsmöten, perspektiv från privatrådgivare : En studie kring utmaningar och möjligheter i det digitala mötet
Kandidat-uppsats, Mälardalens universitet/Akademin för ekonomi, samhälle och teknikSammanfattning : ABSTRACT Date: [2022-06-02] Level: Bachelor/Master thesis in Business Administration, 15 cr Institution: School of Business, Society and Engineering, Mälardalen University Authors: Bashir Atai Jesper Holm Timothy Ylinen 98/01/03 93/08/07 93/12/31 Title: Building relationship in a digital age focusing on digital meeting, from financial advisors’ perspective Supervisor: Rana Mostaghel Keywords: Digital meeting, Customer value, Relationship, Trust, Marketing, Bank industry Research questions: What are the challenges in the digital customer meeting regarding value creation and relationship building and how do financial advisors handle the challenges? What opportunities are there for financial advisors when it comes to the shift from physical customer meetings to digital customer meetings? Purpose: The purpose of this study is to investigate the challenges and opportunities of digital customer meetings that financial advisors need to deal with when building and maintaining relationships online through meetings. Method: In this study, a qualitative survey method has been applied. LÄS MER
2. Digitalisering inom teknikhandelns småföretag : Hur småföretag hanterar digitaliseringens möjligheter och utmaningar inom den traditionella industrin.
Magister-uppsats, Linnéuniversitetet/Institutionen för informatik (IK)Sammanfattning : Digitaliseringen erbjuder utmaningar och möjligheter för såväl små som stora företag och driver inom partihandeln effektivisering, stordriftsfördelar och automatisering vilket bedöms leda till fortsatt konsolidering med färre och större företag. Forskning visar att förutsättningarna att hantera utmaningar och möjligheter ser olika ut beroende på olika faktorer som företagsstorlek, ålder, bransch och resurser. LÄS MER
3. Implementering Av Digitala Verktyg : En studie om digitaliseringens effekt och dess påverkan på några utvalda företags affärsområden
Magister-uppsats, Södertörns högskola/FöretagsekonomiSammanfattning : Problem: Digitization has contributed to an impact that is not just about technological evolution but rather a social and industrial revolution driven by consumers, where technological innovations are happening at a rapid pace. This means that companies need to “change” and keep up with the digital trend by daring to invest in new digital tools and develop the skills of their employees in order to primarily be able to remain competitive and contribute to efficiency. LÄS MER
4. Att främja innovation i undervisning och utbildning : En studie om lärstödjande förändringsledning i samband med omställningen till fjärr- och distansundervisning inom gymnasiet våren 2020
Magister-uppsats, Mittuniversitetet/Avdelningen för kvalitets- och maskinteknikSammanfattning : Detta examensarbete avslutar Magisterprogrammet i kvalitets- och ledarskapsutveckling vid Mittuniversitet vårterminen 2020. Examensarbetet utgör också en fristående och oberoende studie som är tänkt att komplettera Vinnova-projektet Swedish Edtest som pågår 2020-2022. LÄS MER
5. Digitalized interaction of a patient hygiene solution within a care environment
Master-uppsats, Lunds universitet/Ergonomi och aerosolteknologiSammanfattning : Today, the population is getting older and the demand on long-term care facilities is increasing. Faster, less relaxing and undignified washing methods are more prone to be used, such as showering or in bed washing. Arjo strives to increase bathing and to include a feeling of wellness, making bathing a dignified and relaxing experience. LÄS MER