Sökning: "display ads"
Visar resultat 1 - 5 av 14 uppsatser innehållade orden display ads.
1. Kundupplevelse av personlig integritet vid datainsamling av personuppgifter i kommersiella syften
Kandidat-uppsats, Stockholms universitet/Institutionen för data- och systemvetenskapSammanfattning : Studien behandlar fenomenet av datainsamling i försäljningsfrämjande syfte och dess upplevda effekt på personlig integritet för konsumenter. Digital marknadsföringsteknik är en central del av dagens marknader och involverar diverse IT-lösningar för att optimera marknadsföringskampanjer och försäljningsprocesser men även i produktutveckling. LÄS MER
2. Factors Influence Purchase Intention in Marketing Communication-An Experimental Investigation of Human Images in digital display advertising
Master-uppsats, Lunds universitet/Institutionen för strategisk kommunikationSammanfattning : With the number of digital display advertisements increasing, consumers have become accustomed to ignoring or skipping internet ads. Previous research has investigated the use of different types of human images (like celebrities and social media influencers) in advertising to improve advertising effectiveness. LÄS MER
3. I Want to Breathe You In : Data as Raw Commodity
Master-uppsats, KonstfackSammanfattning : In this paper, I look at the history of the internet and online advertising. The internet is inextricably linked to capitalism and is fueled by advertising. As a result, companies like Facebook, Apple, Microsoft, Google, and Amazon collect data in large volumes to improve targeted advertising. LÄS MER
4. Annonser som lockar; Vad är effektivt? : En experimentell studie ur ett företagsperspektiv
Master-uppsats, Högskolan i Borås/Akademin för textil, teknik och ekonomiSammanfattning : Background and problem discussion Organizations are today facing an uncertainty regarding how to properly integrate and work with CRM, in particular in regards to attraction and retention of customers. This can be managed through the use of marketing campaigns. LÄS MER
5. Hur går talet om chefer? : En kritisk diskurspsykologisk studie av platsannonser riktade mot svensk arbetsmarknad.
Magister-uppsats, Mälardalens högskola/Akademin för hälsa, vård och välfärdSammanfattning : By studying what job ads convey, you can get a picture of the values that prevail in the labour market at a given time (Helgesson, 2001). The aim of the study was to highlight the construction of leadership in job advertisements. LÄS MER