Sökning: "dissatisfied customers"
Visar resultat 1 - 5 av 57 uppsatser innehållade orden dissatisfied customers.
1. ”Är det detta du menar? – Nej, det är det verkligen inte!” En analys av konsumenters missnöje vid möten med chatbots i kundtjänst
Kandidat-uppsats, Lunds universitet/Företagsekonomiska institutionenSammanfattning : Chatbots are increasingly being adapted as substitutes to humans in customer service. As the level of adoption increases, it becomes more important to understand the phenomenon of robots replacing humans – a new chapter in the rising digital world. LÄS MER
2. Hur nöjda är banksektorns kunder efter lanseringen av digitala banktjänster? : En kvantitativ studie med fokus på kundnöjdhet i olika generationer
Kandidat-uppsats, Högskolan Dalarna/Institutionen för kultur och samhälleSammanfattning : Bakgrund: Banksektorn som så många andra sektorer har omfattats av samhällets digitala resa. Resan handlar om hur det digitala har fått en allt större roll i samhället. LÄS MER
3. Accounting for Sustainability
D-uppsats, Handelshögskolan i Stockholm/Institutionen för redovisning och finansieringSammanfattning : Extant research, beyond the accounting domain, has investigated how to integrate sustainability in interorganizational relationships, whilst little has been said within the field of accounting. This concern is now addressed in a qualitative single case study of a collaboration agreement between a buyer and a supplier. LÄS MER
4. Bankens roll vid generationsskifte av skogsfastigheter : en studie av intressenters tjänstebehov
Master-uppsats, SLU/Dept. of Forest EconomicsSammanfattning : Sveriges totala landareal består av cirka 28 miljoner hektar skogsmark. Tillsammans äger cirka 311 000 privata skogsägare drygt 50 procent av den svenska skogsarealen. Ägarbyten bland dessa skogsfastigheter sker kontinuerligt. LÄS MER
5. Digital Services of Banks - Increasing Customer Satisfaction or Growing Digital Divide? A study on elderly Swedish bank customers' acceptance of bank's digital services
C-uppsats, Handelshögskolan i Stockholm/Institutionen för marknadsföring och strategiSammanfattning : The digitalization in the banking sector has rapidly transformed the way bank customers interact with their bank and benefit from its banking services. As a result of this quick transformation, many older people feel they have been left behind and are struggling to adapt to the new way of doing the essential bank errands that needs to be done in order to still be a part of modern society. LÄS MER