Sökning: "drivers of customer satisfaction"

Visar resultat 1 - 5 av 34 uppsatser innehållade orden drivers of customer satisfaction.

  1. 1. Enhancing Interfunctional Coordination in B2B Companies: The Strategic Potential of Digital Tools : A qualitative study on how digitalization can be used as a strategic driver to enhance interfunctional coordination and improve customer orientation in B2B.

    Kandidat-uppsats, Högskolan i Halmstad/Akademin för företagande, innovation och hållbarhet

    Författare :Matilda Krantz; [2023]
    Nyckelord :interfunctional coordination; cross-functional; digitalization; supply chain; sales; marketing; B2B; go-to-market strategy; sharing information; customer orientation; customer value;

    Sammanfattning : In an ever-evolving digital landscape, the way we do business changes rapidly.  In this landscape, B2B companies are confronted with challenges that demand adaptation and reevaluation of their business models, such as exploring innovative approaches to resource utilization and streamlining workflows. LÄS MER

  2. 2. Digital Transformation in the Fast Fashion Industry: How do Consumers Perceive Phygital Retail?

    Magister-uppsats, Lunds universitet/Företagsekonomiska institutionen

    Författare :Andi Nur Haeriah; Chiara Jutz; [2023]
    Nyckelord :Digital Transformation; Fast Fashion Brand; Phygital Retail; Customer-Based Brand Equity.; Business and Economics;

    Sammanfattning : The fashion industry has witnessed significant digital transformation, leading to the emergence of phygital retail that seamlessly integrates physical and digital experiences. This study explores the impact of phygital store design on customer-based brand equity in the fast fashion sector, focusing on the drivers and barriers that shape customer perceptions of phygital retail. LÄS MER

  3. 3. Personalized Behavioral Recaps and Satisfaction

    C-uppsats, Handelshögskolan i Stockholm/Institutionen för marknadsföring och strategi

    Författare :Emma Bjellhagen; Ebba Langemar; [2023]
    Nyckelord :Customer satisfaction; Relationship marketing; Customer behavior; Personalized summary;

    Sammanfattning : Personalized Behavioral Recaps (PBR), where the most known being "Spotify Wrapped", have become popular relationship marketing campaigns in recent years. Although it has been an expanding trend among companies, there is, to the best of the authors' knowledge, currently no academic research about it. LÄS MER

  4. 4. Drivkrafter, målsättningar och framgångsfaktorer inom digital transformation för tjänsten bolån : En fallstudie hur ett företag hanterar drivkrafter och målsättningar samt vilka framgångsfaktorer som används inom digital transformation för tjänsten bolån och hur det påverkar ett IT-beroende arbetssystem

    Kandidat-uppsats, Södertörns högskola/Informatik

    Författare :Gustav Arkeving; Philip Pettersson; [2023]
    Nyckelord :IT-beroende arbetssystem; digital transformation; drivkrafter; målsättningar; framgångsfaktorer.;

    Sammanfattning : Digital transformation har blivit centralt i många verksamheter för överlevnad och ses som en chans för att modernisera verksamheten. En digital transformationsprocess kan starkt påverka verksamhetsprocesser och värdet på tjänster eller produkter. LÄS MER

  5. 5. Predicting Customer Satisfaction in the Context of Last-Mile Delivery using Supervised and Automatic Machine Learning

    Master-uppsats, KTH/Skolan för elektroteknik och datavetenskap (EECS)

    Författare :Carl Höggren; [2022]
    Nyckelord :Last-mile Delivery; Customer Satisfaction; Supervised Machine Learning; Automatic Machine Learning; Imbalanced Datasets; Sista-milen Leveranser; Kundnöjdhet; Övervakad Maskininlärning; Automatiserad Maskininlärning; Obalanserade Dataset;

    Sammanfattning : The prevalence of online shopping has steadily risen in the last few years. In response to these changes, last-mile delivery services have emerged that enable goods to reach customers within a shorter timeframe compared to traditional logistics providers. LÄS MER