Sökning: "e services"
Visar resultat 11 - 15 av 1456 uppsatser innehållade orden e services.
11. MONEY ON (THE) LINE : A Quantitative Study on the Effects of Different Types of Digital Government Services on Petty Corruption
Master-uppsats, Uppsala universitet/Statsvetenskapliga institutionenSammanfattning : Previous research indicates that improving digital government services may contribute to the reduction of corruption. This study seeks to deepen the knowledge of this suggested causal link in several ways. Firstly, it adds nuance by examining the effects of two distinct sub-types of digital government services on specifically petty corruption. LÄS MER
12. Digitalization and Electrification´s Transformational Impact on the Automotive Mobility Industry - A multiple case study on the Swedish automotive mobility industry facing changing business models, challenges, and future opportunities
Master-uppsats, Göteborgs universitet/Graduate SchoolSammanfattning : The automotive mobility industry, including car manufactures, car-sharing, and ride-hailing companies, is experiencing technological change through electrification and digitalization. These two trends can potentially disrupt the whole industry through, i.e. LÄS MER
13. E-LEARNING IN EDUCATION DURING THE PERIOD OF PANDEMIC (COVID-19)
Master-uppsats, Göteborgs universitet/Institutionen för pedagogik, kommunikation och lärandeSammanfattning : Purpose: The overall purpose of this study is to evaluate the success of e-learning implementation during the COVID-19 pandemic and to investigate the factors affecting it. This is examined using a case study of students of the University of Tehran (Tehran-Iran). LÄS MER
14. Kritiska framgångsfaktorer för högre uppfattad tjänstekvalitet på e-tjänster : En fallstudie av användbarhet och användarupplevelse av en e-tjänst i en svensk kommun
Kandidat-uppsats, Karlstads universitet/Handelshögskolan (from 2013)Sammanfattning : Digitalisering medför nya möjligheter för offentlig sektor att designa service till medborgare och användarcentrerade e-tjänster står högt på agendan. Användarupplevelse och användbarhet är två nyckelbegrepp som fokuserar på interaktionen mellan användare och system för att uppfylla användarens behov och samtidigt erbjuda en högre grad av funktionalitet. LÄS MER
15. Påverkande faktorer vid upphandling av digitala Informationssystem inom offentligsektor
Master-uppsats, Mittuniversitetet/Institutionen för kommunikation, kvalitetsteknik och informationssystem (2023-)Sammanfattning : Before the pandemic, many public sectors were heavily dependent on American cloud services. When the pandemic broke out, remote work became a necessity, making existing communication systems like Skype, email, and file sharing crucial to support this transition. LÄS MER