Sökning: "e-businesses"

Visar resultat 1 - 5 av 18 uppsatser innehållade ordet e-businesses.

  1. 1. A Comparative study of analysis of theMyntra & Ajio E-businesses Websites using Usability Method to Evaluate.

    Kandidat-uppsats, Blekinge Tekniska Högskola/Institutionen för datavetenskap

    Författare :Znana Prasanna Peddinti; [2022]
    Nyckelord :E-businesses; Usability heuristics; Myntra; Ajio; Comparison; Survey evaluation;

    Sammanfattning : Again for the past couple of years, e-business has become a hot topic. This same act of reselling items through the internet is known as e-businesses. Many e-business sites aim to build customer loyalty. LÄS MER

  2. 2. Identifiering av passformsproblem : under framtagningsprocessen av en dam-byxgrund

    Kandidat-uppsats, Högskolan i Borås/Akademin för textil, teknik och ekonomi

    Författare :Louise Hansson; [2019]
    Nyckelord :Basic block; Basic pant; Body measurements; Grading; Fit; Grundmönster; Byxgrund; Kroppsmått; Gradering; Passform;

    Sammanfattning : Företaget vars denna studie görs i samråd med, har identifierat problem beträffande de sömnadsprover som erhållits från olika underleverantörer. Återkommande passformsproblem har resulterat i att företaget valt att utveckla grundkonstruktioner för olika överdels- samt nederdelsplagg för att tids- samt kostnadseffektivisera framtagningsprocessen av nya klädesplagg. LÄS MER

  3. 3. Entering the Chinese Market: Implications for foreign micro E-businesses

    Master-uppsats, Högskolan i Jönköping/IHH, Företagsekonomi

    Författare :Radu Ioniță; Qiaoqun Pan; [2018]
    Nyckelord :Entry mode; Entry strategy; China; E-business; Micro firms; SMEs; firm resources; institutional context.;

    Sammanfattning : Abstract   Purpose: The purpose of this thesis is to show how the firm-specific resources interact with the institutional context of an emerging country in the case of E-business micro firms. This is done by identifying the factors and investigating the outcomes of those factors which give these firms economic performance from the perspective of the entry, as well as growth. LÄS MER

  4. 4. Value Creation in IoT : - A Case Study at Telenor Connexion

    Master-uppsats, KTH/Maskinkonstruktion (Inst.)

    Författare :Anton Kreicbergs; Elin Carlsson Stiernspetz; [2017]
    Nyckelord :Value creation; IoT; Strategic management; Värdeskapande; IoT; Strategisk ledning;

    Sammanfattning : Denna studie undersöker hur det teoretiska underlaget inom värdeskapande på offline marknader och e-företag kan appliceras på Internet of Things-marknaden. Detta genom att presentera resultaten från en multipel fallstudie tillsammans med Telenor Connexion av multinationella företag intresserade av att implementera IoT i deras verksamhet. LÄS MER

  5. 5. Masters of Agility : A Study of How Small- and Medium-Sized E-Businesses Use Their Human Resource Management to Succeed in a Complex Environment

    Magister-uppsats, Linnéuniversitetet/Ekonomihögskolan, ELNU; Linnéuniversitetet/Institutionen för marknadsföring (MF)

    Författare :Miguel Carnero; Laura Weishaupt; [2016]
    Nyckelord :Business agility; human resource management; e-businesses; small- and medium-sized enterprises;

    Sammanfattning : SMEs are a type of business that has been intensively studied with regards to many different aspects, given that they are known as the engines of economies. Also, the adoption of the e-channel by SMEs has been researched widely. LÄS MER