Sökning: "e-store"

Visar resultat 1 - 5 av 7 uppsatser innehållade ordet e-store.

  1. 1. Orchestrating the service encounter in a digital era: How the presence of a greeting online service agent affects customers' experience of visiting a home electronics e-store

    C-uppsats, Handelshögskolan i Stockholm/Institutionen för marknadsföring och strategi

    Författare :Oskar Eskilsson; Elizabeth Lopez Alushkina; [2023]
    Nyckelord :Service encounter; Social presence; Mere presence; E-commerce;

    Sammanfattning : The service encounter is to an increasing extent being transported to an online context. Companies are more and more often trying to create an initial point of contact when a customer enters a website. LÄS MER

  2. 2. Creative Concept or Watered-down Version?

    Magister-uppsats, Lunds universitet/Företagsekonomiska institutionen

    Författare :Clara Michelsen; Alice Beckman; [2019]
    Nyckelord :Format development; Store format; Concept store; Traditional format; Customer Experience; Store Performance Evaluation; IKEA; Clas Ohlson; Portfolio Management; Sales Cannibalism; Market Penetration; Touchpoints; Revived Image; Business and Economics;

    Sammanfattning : The purpose of this to study is to identify factors that influence how a concept store format contributes to a format portfolio, which will be done by exploring the concept store format from three perspectives; customers, manager, and industry experts. Philosophies of epistemology and ontology were considered, where the social constructionism stance was employed. LÄS MER

  3. 3. Att utveckla en trovärdig och användbar webbapplikation : Spacefinder - Framtagning av en webbapplikation för uthyrning av förråd och andra förvaringsutrymmen.

    Kandidat-uppsats, Linköpings universitet/Institutionen för datavetenskap

    Författare :Mårten Bolin; Andreas Dietmann; Elvin Granat; Emelie Jönsson; Edvin Modigh; Erik Olausson; Ellinor Pettersson; Erik Sidén; [2017]
    Nyckelord :;

    Sammanfattning : Denna rapports syfte är att med stöd i teori och praktisk kunskap utveckla en webbapplikation för att besvara den aktuella frågeställningen, ”Hur kan en e-butik för annonsplatser designas för att den ska anses trovärdig hos besökarna och vara användbar med avseende på navigerbarhet, innehållets relevans och läsbarhet?”. En litteraturstudie genomfördes och teori sammanställdes för att utgöra en grund för utvecklingen. LÄS MER

  4. 4. An intelligent search for feature interactions using Restricted Boltzmann Machines

    Uppsats för yrkesexamina på avancerad nivå, Institutionen för informationsteknologi

    Författare :Alexander Bertholds; Emil Larsson; [2013]
    Nyckelord :Machine learning; Restricted Boltzmann Machine; RBM; credit scoring; Logistic regression;

    Sammanfattning : Klarna uses a logistic regression to estimate the probability that an e-store customer will default on its given credit. The logistic regression is a linear statistical model which cannot detect non-linearities in the data. The aim of this project has been to develop a program which can be used to find suitable non-linear interaction-variables. LÄS MER

  5. 5. E-handeln är det nya svarta ...så var noga med hur du stylar den.

    C-uppsats, Handelshögskolan i Stockholm/Institutionen för marknadsföring och strategi

    Författare :Daniela Bolmsjö; Cajsa Dahlberg; [2013]
    Nyckelord :campaign; framing effects; e-store; regulatory orientation focus fit; consumer behavior;

    Sammanfattning : Ever since Internet revolutionized the world, e-stores and e-commerce has grown into becoming a natural part of consumer's everyday life. Much thanks to it's facilitative and time saving characteristics. Online, consumers are provided with a huge assortment and the opportunity to shop any time they like. LÄS MER