Sökning: "effectiveness of customer service in service industry"
Visar resultat 1 - 5 av 14 uppsatser innehållade orden effectiveness of customer service in service industry.
1. E-handelns påverkan på arbetssätt : The impact of e-commerce on working methods
Kandidat-uppsats, Malmö universitet/Fakulteten för kultur och samhälle (KS)Sammanfattning : A successful company today is focusing on minimizing costs, maximizing customer satisfaction, and increasing productivity. E-commerce is a tool to achieve the requirements that a company needs to reduce costs. LÄS MER
2. Reaching the Service Recovery Paradox : Using the Anchoring Effect to Reduce Required Monetary Compensation
Kandidat-uppsats, Högskolan i Gävle/Avdelningen för ekonomiSammanfattning : Aim: When service failures occur, companies must use service recovery actions to recover customer satisfaction. The service recovery paradox refers to the paradox which occurs when a customer is more satisfied after successful service recovery, than they would have been if no failure had occurred. LÄS MER
3. An increase in safety for payment services? - The effects of the PSD2 on the consumer
Uppsats för yrkesexamina på avancerad nivå, Lunds universitet/Juridiska institutionen; Lunds universitet/Juridiska fakultetenSammanfattning : During the last years, technical solutions on the financial market has increased, especially with the developments of apps. The more classic banking is now co-excising with new solutions that help consumers with their financial services, many from so-called FinTech companies. LÄS MER
4. Income taxation at the right place at the right time - An analysis of the need for a virtual permanent establishment
Uppsats för yrkesexamina på avancerad nivå, Lunds universitet/Juridiska institutionen; Lunds universitet/Juridiska fakultetenSammanfattning : In the last couple of years, taxation of the digital economy has become a subject that is on everybody’s mind. This has given rise to attempts from OECD and EU, amongst others, to solve this dilemma. LÄS MER
5. Kommunikationskanaler för nystartade företag inom servicebranschen : en fallstudie av Akretus AB
Kandidat-uppsats, SLU/Dept. of EconomicsSammanfattning : Det blir svårare och svårare för företag att nå ut till potentiella kunder genom traditionell marknadsföring. Samtidigt som potentiella kunder är alltmer kritiska till marknadsföring blir också de tillvägagångssätt som finns tillgängliga för företag att marknadsföra sig via allt fler, vilket försvårar företagens val av marknadsföring för just sina tjänster eller produkter. LÄS MER