Sökning: "effektivisera kundservice"
Visar resultat 1 - 5 av 12 uppsatser innehållade orden effektivisera kundservice.
1. Fördelar och nackdelar med Digitala assistenter : En kvalitativ studie
Kandidat-uppsats, Högskolan i Borås/Akademin för bibliotek, information, pedagogik och ITSammanfattning : Artificial Intelligence och robotar tar en allt större plats i samhället och viktiga arbeten automatiseras för att effektivisera processer. Digitala assistenter som är en AI-teknik tillämpas inom många verksamheter och underlättar många uppgifter. LÄS MER
2. Digitaliseringens påverkan på bankmedarbetare
Kandidat-uppsats, Högskolan i Skövde/Institutionen för handel och företagandeSammanfattning : Digitaliseringen ökar och tar allt större plats i vårt samhälle, vilket ställer krav på att bankbranschen måste anpassa sig till utvecklingen och erbjuda sina kunder nya digitala tjänster. Bankbranschen har utvecklats i takt med digitaliseringen för att kunna effektivisera arbetssätt och erbjuda kunderna en ökad flexibilitet då kunderna inte behöver besöka ett bankkontor, utan kan sköta sina ärenden hemifrån via exempelvis sin mobiltelefon. LÄS MER
3. Chattbotars påverkan inom kundservice
Kandidat-uppsats, Södertörns högskola/Institutionen för samhällsvetenskaperSammanfattning : The use of artificial intelligence (AI) has increased in recent years to create more efficient and innovative solutions. One type of AI solution introduced in several different industries is chatbots that customers can interact with by typing, or choosing from a number of options, and get direct responses from the system. LÄS MER
4. Processförbättringar inom försäkringsbranschen via en digital kundportal : En fallstudie på ett försäkringsbolags skadeprocess
Kandidat-uppsats, Mittuniversitetet/Institutionen för informationssystem och –teknologiSammanfattning : Business Process Improvement (BPI) is a challenge for most companies facing challenges in finding temporary solutions to immediate problems. An increased intertwining between the digital and the physical world leads to new ways of customer interaction. LÄS MER
5. Kartläggning och effektivisering av transporter
M1-uppsats, Högskolan i Borås/Akademin för textil, teknik och ekonomiSammanfattning : North Compass Windows i Göteborg är ett företag med strategin engineer to order. En kundorder tas emot och leverantören tillhandahåller det skräddarsydda fönstret och veckor senare monteras produkten av North Compass Windows på önskad plats. LÄS MER