Sökning: "electronic shop"

Visar resultat 1 - 5 av 21 uppsatser innehållade orden electronic shop.

  1. 1. Identification and implementation of sustainability indicators in e-commerce for electronic goods: a Swedish case study

    Magister-uppsats, Uppsala universitet/Institutionen för geovetenskaper

    Författare :Jasmin Ella Masic; [2022]
    Nyckelord :Electronic goods; E-commerce; Sustainability; Indicators; Consumer Behaviour; Social sustainability; Environmental sustainability; Sustainable development; circularity;

    Sammanfattning : When looking at shopping online there is a large amount of waste and mass consumption associated with it, therefore the topic of sustainability within e-commerce is a rising. There is research within shopping more sustainably for fashion and beauty, however there is a gap in the market when looking at the electronic goods sector. LÄS MER

  2. 2. Marknadsföring av köttlådor : en fallstudie av tre lantbruksföretag

    Uppsats för yrkesexamina på grundnivå, SLU/Dept. of Economics

    Författare :Olle Andersson; Vilhelm Linde; [2019]
    Nyckelord :inbound marketing; word-of-mouth; köttlådor; närproducerat; digitalisering; sociala medier; marketing channels;

    Sammanfattning : Marknadsföring innebär att hitta sätt att nå ut till marknaden med en produkt eller en tjänst. Innovativa lösningar är ofta effektivt för att nå ut till konsumenter och traditionella kanaler såsom tidningar, radio eller tv används ofta. LÄS MER

  3. 3. Digitisation & Lean Manufacturing : Changes in Manufacturing when the Products are getting Smarter and Connected

    Kandidat-uppsats, Högskolan i Gävle/Industriell ekonomi

    Författare :Roman Raymann; [2018]
    Nyckelord :Digitisation; Lean Production; Industry 4.0; Internet of Things IoT ; Smart and Connected Products; Lean 4.0; Manufacturing;

    Sammanfattning : Background – Through the progress in information and communication technology (ICT) new possibilities to connect smart objects via the internet arose. The number of connected devices had a strong growth in the past years and will continue rising fast in the next years as well. LÄS MER

  4. 4. Att marknadsföra en plats : fallstudie av tre livsmedelsproducerande företag på landsbygden

    Kandidat-uppsats, SLU/Dept. of Economics

    Författare :Oscar Friberg; Amelie Jönsson; [2018]
    Nyckelord :storytelling; word-of-mouth; platsmarknadsföring; marknadsmix; gårdsbutik; livsmedelsproduktion;

    Sammanfattning : Svenskproducerade livsmedel har under senare år blivit allt mer eftertraktat. Ett behov av anpassning har därför uppkommit från produktionssidan, då producenter stått inför valet att expandera för att möta konsumenternas efterfrågan. LÄS MER

  5. 5. Usability in M-commerce : Critical factors to consider when adapting m-commerce

    Kandidat-uppsats, Högskolan i Borås/Akademin för bibliotek, information, pedagogik och IT

    Författare :Aida Licina; Hannah Radtke; Charlotte Johansson; [2018]
    Nyckelord :E-commerce; M-commerce; M-commerce in Sweden; Usability; Mobile devices; Critical usability factors in m-commerce;

    Sammanfattning : The electronic commerce is a phenomenon that has developed rapidly during recent years and has come to take larger part in the everyday life. The act of buying and selling products online is referred to as electronic commerce and today, this phenomenon is starting to take more space within the mobile devices which is called mobile commerce. LÄS MER