Sökning: "electronic shopping"
Visar resultat 1 - 5 av 38 uppsatser innehållade orden electronic shopping.
1. Automatiserad shoppingvagn : Utveckling av elektroniskt hjälpmedel inom shopping
Kandidat-uppsats, Högskolan i Halmstad/Akademin för informationsteknologiSammanfattning : Rapporten presenterar ett projekt inom utveckling av ett autonomt elektroniskthjälpmedel för shoppingmiljön, där hjälpmedlet ska kunna följa en användare undervistelsen. Projektet är strukturerat i två huvudsakliga segment, där det första segmentet involverar användarens lokaliseringsprocess. LÄS MER
2. Digital Front End Algorithms for Sub-Band Full Duplex
Master-uppsats, Lunds universitet/Institutionen för elektro- och informationsteknikSammanfattning : Sub-band full duplex is a new communication scheme technology, where a single frequency band is partitioned into sub-bands for downlink (DL) and up-link(UL) transmissions, and both can take place simultaneously. The idea behind the sub-band full duplex development is to improve the throughput, and coverage and reduce the latency of the UL communication by allowing the UL reception during the DL transmission. LÄS MER
3. Go with the flow : En studie om social konsumtion på TikTok
Kandidat-uppsats, Högskolan i Borås/Akademin för textil, teknik och ekonomiSammanfattning : I takt med att sociala medier har växt sig större har konsumenters shoppingbeteende förändrats. Inköp av produkter sker numera i allt större utsträckning på sociala medier. LÄS MER
4. Can I count on online reviews? : A qualitative study on customers’ trust of electronic word-of-mouth through online reviews on fast-fashion websites among millennials in France.
Kandidat-uppsats, Linnéuniversitetet/Institutionen för marknadsföring och turismvetenskap (MTS)Sammanfattning : This thesis is situated in the research field of electronic commerce, specifically the aspect of fast fashion brands. This has drawn consumer interest because they find struggles when shopping for clothes online due to their inability to try the product before purchasing from sellers, which tends to result in information asymmetry. LÄS MER
5. The role of marketing to avoid product returns in online shopping : how marketers help online consumers to make better purchase decisions and thus avoid product returns
Master-uppsats, SLU/Dept. of EconomicsSammanfattning : The increasing alarm about global climate change and the related consequences on the planet and humankind has raised the voices to adopt sustainability within organisations and businesses. The wide spread of the internet and smart devices allowed many consumers to buy their needs through smart devices without the need to travel to physical stores. LÄS MER